Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner søges til Food Trucks

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Jun 12
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Ved godt at det er lidt sent på sæsonen, men så er der noget tid at arbejde på.

Er uddannet kok og igår kunne jeg ikke lade være med at gå hele dagen og tænke på om der var nogle som kunne være interesseret i at investere i Food Trucks til parker, så man nemt kunne få sig en sandwich eller salat eller noget at drikke, eller selv sammensætte sin egen picnic kurv, til når man lå der på græsset.

Ved godt at det ikke ligefrem er konkret, men det var mest for at høre om der kunne sidde en eller to derude og lide idéen.

Med Venlig Hilsen

Andreas

Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

hej ..

Så dit opslag,

har haft de selv samme tanker i længere tid. er Udd. Smørrebrødsjomfru og Gastronom.

jeg kan godt følge dit ide grundlag selv om du ikke er så specifik...

jeg har set er der kan være stort potentiale med en Ny vinkel af nuværende muligheder inde for lige denne branche, jeg har en nogle ideer for at skabe et nyt Market,,

det kunne da være det værd lige at kommunikér vore ideer og hvem ved!!

skriv tilbage hvis du syntes det lyder int.

Vh. Andres 

Tilmeldt 7. Jun 12
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andres

Kan du ikke sende mig en PM?

Min er blokeret.

Tilmeldt 19. Apr 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg arbejder for Mobile Kitchen, og vi har nogle forskellige leasingaftaler igennem Fleggaard. Prøv at tjek www.mobilekitchen.dk 

Hvis du har nogle spørgsmål kan du også ringe til mig på 60546868.

Tilmeldt 9. May 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas 

Jeg skriver mest for at høre om du er kommet frem til noget? Jeg har selv en food truck, hvor jeg efterhånden er ved at indse at der er behov for en samarbejdspartner. Tjek den ud på www.madtruck.dk og smid mig eventuelt en mail på anders@madtruck.dk - så kan vi jo se om vores tanker kan forenes :) 

Jeg håber at høre fra dig - eller måske fra en anden som brænder for at tage del i den danske street food scene? 

Mvh

Anders 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)