Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lancering af produkt

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 26. Aug 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg går, som så mange andre, og roder lidt med en ide. Det er, kort fortalt, en kontaktflade, som gør det nemmere for udbyderen at nå sin kunde, og egentlig også omvendt. Det foregår via hjemmeside(r). Når det hele skal smides online, skal der gerne ske noget mere. 

Mit spørgsmål er derfor, hvordan DU ville sørge for, at dit nylancerede produkt, ville få noget opmærksomhed, og ikke bare drukne på det store internet. Hvilke værktøjer kan der bruges? Hvem kan man gå til? Hvad skal man IKKE? Og hvad du ellers måtte have af gode råd.

Budgettet er minimum, og der skal derfor sikkert tænkes kreativt!

Venlig Hilsen

Mathias Jensen

Fra Odense
Tilmeldt 3. Mar 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Bombgirl.dk Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan overveje at sende en pressemeddelelse ud. Det er gratis hvis du selv er god til at skrive nogle fangende tekster. Hvis ikke har jeg set nogle erfarende skribenter der gør det for 2-2.500 kr.

Jeg sendte en afsted i går til de første medier, vedr. frækt og sexet lingeri + min Lingeri Blog.

Det er lidt spændende om der sker noget den kommende tid. Ellers tager vi de næste i rækken af udvalgte medier.

Held og lykke.

Vh Jimmt

Distributør af sexet og frækt lingeri og dameundertøj.
www.bombgirl.dk & www.demoniq.dk.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 15. Jun 13
Indlæg ialt: 209
Fra  RuedRiis.com Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Som fagmand inden for markedsføring er jeg for tiden meget forelsket i animationsformatet. Det er enkelt, direkte appelerende, underholdende og kort.

Brug animationsvideo til at forklare dit koncept, lav en facebook eller youtube annonce, der viser videoen --> så når du lige pludselig RIGTIG mange mennesker med et budskab, der ryger direkte ind på lystavlen. 

Som du måske har gættet laver jeg selv animationsvideoer i min lille virksomhed www.webly.dk til en slik - det er et godt sted at starte :)

Send mig en mail, hvis det har interesse - kontaktinfo er på siden. 

Med venlig hilsen, 

Rued

Online underviser med 11.000+ solgte kurser i Vyond animationsvideo, GarageBand voice-overs og stærk videostruktur - via RuedRiis.com.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)