Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tegning af anparter ?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Jun 15
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg er ved at stifte mit eget holdingselskab, og har et spørgsmål på falderebet. Jeg kommer til at være eneste ejer at selskabet. Hvordan skal processen med tegning af anparterne foregå? Giver det sig selv, at jeg er den eneste der tegner alle selskabets anparter, når jeg som eneste person stifter selskabet? Og bliver anparterne dermed stiftet i det øjeblik, jeg underskriver stiftelsesdokumentet?

På forhånd tak for alle svar :D

Vh. Morten

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

går ud fra, at du er stensikker på du vil ha holding - for der er både fordele og ulemper (pris/adm) http://johnhannover.blogspot.dk/2014/12/holding-kort-om-for-og-bagdele.html -

Du stifter ved at indbetale kapitalen og bekræfte den (få den bekræftet hvis ApS) - lave vedtægter og en del andet, og der vil det fremgå hvor mange anparter af hvilken værdi og at du indbetaler og så er du eneste ejer hvilket vil fremgå af den lovpligtige aktiebog og af det lovpligtige ejerregister du skal med i fra start.

Er du usikker, så brug et af mange stifte selskaber som ikke er så dyre f.eks. www.ditselskab.dk Jacob Tøjner som også lige sikret du har fået lidt rådgivning - også om rækkefølge holding drift

god vind med det

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)