Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan Google Business håndtere flere domæner (mail)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer,

Jeg overvejer at droppe Outlook og tage Googles Business løsning til mig, men jeg har efter en del søgen svært ved at overskue om jeg kan samle mine domæner under en konto, således at jeg fra et interface kan håndtere min mail som man kan det i Outlook (flere domæner), i den perfekte verden for mig kan alle domæner håndteres der og man er helt fri for at have sin mailkonti andre steder en hos Google og har kun et sted at tjekke det hele.

Hvis nogen kender svaret, så vil være taknemmelig, og evt. også om det overhovedet er nødvendigt med en "business-account" :)

God dag til jer :)

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Google Apps for Business fungerer fint med flere domæner.

Du skal dog være opmærksom på at det første domæne du vælger er dit primære domæne og det kan ikke ændres (som det ser ud nu).

I stedet skriver man fra alias konti, på de pågældende domæner. Men det fungerer fint.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Tilmeldt 24. Jun 15
Indlæg ialt: 25
Fra  hamdenkloge Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke stiftet et dybere bekendtskab med Business-delen af Google Apps. Jeg var dog en af de heldige, der nåede at hapse mit en løsning da der var en gratis version - sågar da de gav mulighed for 100 brugere.

Jeg har 4 forskellige setups, hvoraf det ene kører med 6 domæner tilknyttet. Så ja, det kan sagtens lade sig gøre.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Men er der ikke noget med at man giver Google lov til en frygtelig masse ting hvis man bruger deres tjeneste? Ikke så smart hvis man vil have lidt privatliv og fortrolighed

Mvh Morten

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 07:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis vi nu ser bort fra det faktum at Google nok næppe er interesseret i en Amino-brugers "forretningshemmeligheder" eller generelle privatliv, så er der minimal risiko ved at bruge Googles tjenester.

Google løber ganske rigtigt dit indhold igennem - det har både funktions og statistikmæssige årsager. Disse data forbeholder de sig retten til at videresælge eller anvende til egen markedsføring. Love forbyder dem at udlevere identificerbare data.

Personligt er jeg mere lodden ved flere danske virksomheder og deres manglende diskretion når det kommet til databeskyttelse.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Dan Storm:
Google løber ganske rigtigt dit indhold igennem - det har både funktions og statistikmæssige årsager. Disse data forbeholder de sig retten til at videresælge eller anvende til egen markedsføring

Ja det mente jeg jo nok. Det alene siger mig at de på ingen måde er egnet til erhvervsmæssig brug. Men sådan er vi jo så forskellige.....

Hilsen Morten

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

WideEyes.dk & AAimport.dk:
Ja det mente jeg jo nok. Det alene siger mig at de på ingen måde er egnet til erhvervsmæssig brug. Men sådan er vi jo så forskellige.....

Som kommunikationsplatform i en større virksomhed fungerer Google Apps for Business rigtig godt.

Det er det bedste produkt jeg har arbejdet med indtil videre.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker for alle jeres svar :) 

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)