Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af webshop hjælp søges.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Aug 15
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej folkens, 

er en ung fyr på 18 som starter webshop for første gang ( enkeltmands ) og prøver at sætte mig ind i alle de regler før jeg starter op.

Nogen der gider at fortælle mig hvis jeg mangler at gøre noget, da jeg føler jeg nærmest er kommet til det punkt hvor jeg selv syntes er klar til at starte op! men vil lige være sikker på jeg ikke har glemt noget før jeg starter.

jeg har lavet en prestashop webshop, og den er snart færdig.

jeg har skrevet den nødvendige købsbetingelser på min webshop

jeg har fået cvr 

har ansøgt om cvr tilføjet til nemkonto

jeg har fået leverandør, ( dog ikke bestilt noget endnu ) 

jeg har fået et regnskabs program. 

det er lige hvad jeg kan komme i tanke over, kan nogen kloge mennesker herinde fortælle mig om jeg mangler noget?  Altså om der andre ting der skal gøres før jeg kan begynde at sælge? 

Mvh

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du en betalingsløsning? 

Får du produktbilleder af leverandøren? Ellers skal du finde ud af hvordan det skal laves.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Tilmeldt 19. Jan 15
Indlæg ialt: 2268
Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hanco:

det er lige hvad jeg kan komme i tanke over, kan nogen kloge mennesker herinde fortælle mig om jeg mangler noget?  Altså om der andre ting der skal gøres før jeg kan begynde at sælge? 

Mvh

Har du fået en erhvervsansvarsforsikring?

Tilmeldt 20. Aug 15
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak pashmina! hvordan kunne jeg dog glemme det.. det jo pænt vigtigt Yes

Ja, har en aftale med min leverandør om at kunne bruge billederne de har, og har fået bekræftet at det er dem der har rettighederne til dem.

Hej jesper, er det et lovkrav at ha det?

Tilmeldt 19. Jan 15
Indlæg ialt: 2268
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hanco:

Hej jesper, er det et lovkrav at ha det?

Jeg har ikke overblik over hvad der er lovpligtig og ikke er.

 

Men når du handler som virksomhed og i egenskab af din virksomhed dækker dine private forsikringer som udgangspunkt ikke. Så det er ikke så meget i forhold til hvad du SKAL have, men mere for at sikre at du ikke rammes af et erstatningskrav når man til en relativ lav pris kan forsikre sig ud af problemet.

Tilmeldt 4. Sep 11
Indlæg ialt: 151
Fra  Appreciate Web Jobih Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hanco

Det kunne være en ide at komme i gang med at lave en markedsføringsplan? Der er ikke meget ved at drive en webshop uden trafik.

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jesper_nl:
Hej jesper, er det et lovkrav at ha det?

Det er ikke et lovkrav, men der er flere forsikringer som kan være relevante afhængig af hvad du sælger.

Har du lager derhjemme dækker din indboforsikring ikke dit lager, så du skal have en erhvervs løsøreforsikring som dækker tyveri og brand. Afhængig af værdien af lageret har forsikringselskabet har nogle krav til sikring af din bopæl mht. låse og alamer.

En produktansvarsforsikring dækker hvis noget du har solgt forvolder en skade.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)