Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Facebook annonce??

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er. :-)

Er der nogen herinde, der har forstand på Facebook annoncer? Jeg er fuldstændig grøn i det. Har sat en annonce til at køre i en uge med et max. samlet forbrug. Nu har jeg fået en besked om, at min pris for "synes godt om" pr. stk er for høj og at jeg måske skal vælge en anden målgruppe. Er der nogen der kender til det, som kan vejlede mig lidt?

Tak på forhånd.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 13. Nov 13
Indlæg ialt: 332
Fra  MOBILAKTIV.DK / CBD4EVER.DK Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sissel,

har sendt dig en pm, kan godt hjælpe dig.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Per. :-)

Tak for dit svar. Har skrevet til dig.

Fra Barcelona
Tilmeldt 18. Jul 15
Indlæg ialt: 113
Fra  wearehumans.dk Skrevet kl. 07:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sissel,

Kører din kampagne bedre nu eller er prisen stadig for dyr?

Mvh Martin

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sissel 

Det er der menes er at Facebook har vurderet at din klikfrekvens er forholdsvis lav ift. hvad den burde være. Når du opretter en annonce kan du definerer en målgruppe for annoncen. Her kan du skrive forskellige segmenteringskriterier ind, såsom kvinde, bor i København osv. 

Prøv dig lidt frem :-) 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 15. Jun 13
Indlæg ialt: 209
Fra  RuedRiis.com Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du ikke ønsker at betale alt for meget per sete annoncer så vil jeg helt klart anbefale at bruge videoformat i stedet for tekst og billede.

Man får utroligt meget for pengene hvis man vælger at præsentere en videoannonce i stedet for de mere traditionelle medier. Jeg har kørt annoncer for 20 dollars hvor titusindmennesker er nået. Det betyder selvfølgelig ikke at alle de har set min video, men der er rigtig mange af dem der ser de første par sekunder og stadig fanger budskabet. 

Hvis du er interesseret i en animationsvideo så er du meget velkommen til at kontakte mig via min hjemmeside: www.webly.dk

Jeg håber du finder ud af det og for rigtig god succes med dit koncept :)

Rued

Online underviser med 11.000+ solgte kurser i Vyond animationsvideo, GarageBand voice-overs og stærk videostruktur - via RuedRiis.com.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)