Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop-projekt ødelagt IGEN. Overvejer Dandomain-shop.

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 27. Oct 14
Indlæg ialt: 83
Fra  Syswatch Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aze,
Rigtig trist historie.... Hvis du ender med at ville høre mere om Prestashop, så er du velkommen til at kontakte mig, så skal jeg prøve at vejlede dig lidt.
Vi arbejder med Prestashop løsninger til dagligt, og hoster også i eget datacenter. Vi har både backup og udvikling, så vil kunne hjælpe dig med hele projektet.
Du kan også læse lidt om vores lille "intro" tilbud her: http://billig-prestashop.dk

Og hvis du kontakter mig kan jeg give dig lidt referencer på kørende shops vi har været indvolveret i.

Jesper Andersen
Gohosting.dk

Tilmeldt 10. Apr 12
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil sige at Shopify nok er det bedste closed shop system der findes! Supporten er ekstremt hurtig og venlig og der er mange der udvikler addons dertil. Hvis der er et addon der mangler kan du endda få det lavet udefra. Efter min mening er det det bedste af 2 verdener 

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 515
Fra  www.Andiie.dk Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aze,

Det lyder som en rigtig træls oplevelse og derfor er din tillid (desværre) nok også opbrugt for at finde en udvikler igen, der kan hjælpe dig. Men synes alligevel du skal have tilbudt det, jeg er seriøs omkring mit arbejde og er først færdig med mit arbejde når du er tilfreds. Jeg tilbyder også support i en perioden efter du har godkendt mit arbejde. Vi kan helt sikkert også finde ud af noget med jeg tager backup af database og hjemmeside fremadrettet. Du skal være velkommen til at tage et kig på www.andiie.dk og kontakte mig pr. mail der igennem. Jeg er åben for at lave aftaler så vi fremadrettet også kan få tilrettet lige det du vil have, så samarbejdet kan blive godt.

Jeg synes ikke du skal vælge wordpress som webshop system da de primært at lavet til blogs. Så hellere finde et andet gratis webshop system, som er beregnet til webshop-brug.

Med venlig hilsen

Andreas

Andiie.dk - Billig professionel webshop opsætning, priser fra kun 1.995 DKK!

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 303
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Øv! Lyder som en træls oplevelse. Der vil altid være folk der fusker og springer over hvor gærdet er lavest. 

Min rekommandering for at undgå det ville være, at reseache den pågældende virksomhed. Har de ansatte, fysisk kontor, CVR og er etableret? Dernæst; har de referencer og en større kundegruppe? samt til sidst: undgå det billigste! Det er ofte der, hvor fuskerne/folk med færre kompetencer befinder sig.

Jeg tror bestemt ikke, at Wordpress er fejlen - men nærmere nogle dårlige udviklere du på uheldigvis er faldet over.

Fra København
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aze

Du kan også vælge at overtage en allerede eksisterende webshop. Jeg har en webshop, der er lavet i Magento. Du kan overtage navn og logo og lægge dine egne varer på. Men nu ved jeg jo ikke, hvad du vil sælge, så måske er det en dum idé, da jeg selvfølgelig har et domænenavn, som folk relaterer til indretning/brugskunst etc. Du kan købe min webshop og så nøjes med at betale for webhotel og e-pay. Det skal du først betale fra november af, da jeg har betalt for alt indtil 30. november 2015.

Mvh. Marianne

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)