Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig betalingsløsning til lille webshop, mobilepay online, eller...?...

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)
Tilmeldt 25. Jan 09
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

KS71:

PashminaWear:
Du skal have ePay pro til 199 pr. måned

Jeg er lidt i tvivl om, hvorfor du foreslår Cat2009, at hun skal have ePay pro. ePay light er nok til MobilePya.

Jeg foreslår hende ikke at vælge ePay Pro, men konstaterer bare at ePay light + ClearHaus ikke er muligt. Anyway, MobilePay kræver en indløsningsaftale med Nets

Edit: kan se jeg tager fejl. Du kan åbenbart få MobilePay med ClearHaus

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Cat2009:
Så den billigste måde at gøre det på, hvis jeg vil tilbyde MobilePay betaling er så f.eks en ePay Pro til 199 kr/mdr. + Clearhaus til 1,45% pr transaktion? 

ePay og Clearhaus er to forskellige firmaer - de har intet med hinanden at gøre !

Enten laver du en aftale med ePay eller også laver du en aftale med Clearhaus. Jeg kan næsten ikke sige det mere tydeligt ;)

Jeg har iøvrigt flere kunder der betaler med Paypal end med Mobilepay.

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Laver du en aftale med ePay om Mobilepay, skal du også have en aftale med Nets. Den koster 1250 kr om året + at din webshop skal godkendes af Nets. Feks skal dine betalingsbetingelser osv leve op til reglerne vedr salg via webshops.

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

KS71:
Enten laver du en aftale med ePay eller også laver du en aftale med Clearhaus. Jeg kan næsten ikke sige det mere tydeligt ;)

Den er da helt forkert - Vedkommende skal lave en aftale med begge firmaer.

Men jeg vil da forslår trådstarter at ringe til begge firmaer i morgen, så kan de hjælpe vedkommende nemt og hurtigt videre

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Marwe:
Den er da helt forkert - Vedkommende skal lave en aftale med begge firmaer.

Hvorfor skal der laves en aftale med både ePay og Clearhaus, for at tage Mobilepay ?

Jeg har en aftale med ePay om Mobilepay - det virker helt fint, uden at jeg blander Clearhaus med ind i det.

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, jeg har en aftale med Nets, men det har jeg bare nævnt mange gange i denne tråd, at det var et krav hvis man benytter Mobilepay via epay - så jeg gik ud fra det var indforstået :)

Men hvis man laver en aftale med Clearhaus om Mobilepay - hvorfor skulle man så indblande ePay i det. Som jeg forstå Clearhaus, så kan de godt køre alene med MobilePay, uden at Nets skal med ind over.

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Clearhaus har samme funktion som Nets.

Fordelen ved Clearhaus er at de ikke har et opstartsgebyr og løbende abonnements betaling pr. måned. Og det er meget hurtigt at blive godkendt.

Ulempen ved Clearhaus er at de ikke tilbyder betaling via "rene dankort" - "kun" Visa/Dankort

Fordelen ved Nets er at de tilbyder at modtage betaling via "rene dankort

Ulempen ved Nets: For mange til at jeg gider at skrive det :-)

Så igen, man kan ikke få Mobil pay hvis ikke man har Epay eller Quickpay og Nets eller Clearhaus.

Trådstarter må gøre op med sig selv om hvilket målgruppen vedkommende sælger til

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok, så er det mig der tager fejl. undskylder og bukker :)

Jeg troede at Clearhaus var lige som ePay, bare at Clearhaus kunne stå alene. De gange jeg har kigget på Clearhaus og Mobilepay, har jeg ikke lige kunne se, at man skulle lave en aftale med andre firmaer, for at få deres produkt til at virke.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)