Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Farum
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens 

jeg har været uddannnede frisør i snart 10 år, der skal lige nævnes at jeg har et stort faglig stolthed i faget, elsket bare det med ændre et menneske og give vedkommende et fedt look.

Nå men lad os komme til sagen, igennem de 10 år som selvstændig frisør har jeg skabt et godt netværk hvad det angår grossister, som man har fået et kendskab til samt et godt forhold til.

jeg ved ikke om jeg er brændt ud eller om der bare mangler en sidste drivkraft !

Men vi går og pønser på en ide med sammen med brormanden som desuden er programmør, som at lave en webshop med markeds bedste brands af hår produkter, ved godt der er mange disse typer virksomheder store som små !

Men tror I at der ville være nogenlunde succes uden at brænde nallerne ?

Mvh Ömer 

Tilmeldt 2. Jul 09
Indlæg ialt: 84
Fra  IPP Europe ApS Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ömer

At du kender grossisterne er klart en fordel ift. opstarten af din webshop, og at du har en salon i forvejen. På den måde har du adgang til en række af produkterne, som du kan starte ud med - i din webshop.

Når det så er sagt.
Jeg tror at det er vigtigt, i netop det marked, at du forsøger at prissætte dig nogenlunde i nærheden af konkurrenterne, da markedet netop har mange spillere i forvejen - og nogle af spillerne er meget dominerende.

Hvis du begynder at faldbyde produkterne med 40-50% rabat, kan det helt sikkert godt give lidt knurren i krogene.

Hvoromalting er, det skader ikke at give forsøget - og der er mange måder du kan gøre det på, uden at starte med de helt store omkostninger.

Best Regards
Mathias Gajhede
YourPay

Fra Farum
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias

Tak for de gode informationer, men vi har bestemt overvejede rabat ordninger, tror også det ville være med til at bryde barrieren.

Føler også det er det rigtig vi gør i henhold til shoppen. Så det er bare hoppe i med begge ben.

 Mvh ömer 

Tilmeldt 3. Apr 13
Indlæg ialt: 111
Fra  BCB Business I/S Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ömer,

Dit projekt lyder utrolig spændende. Som du sikkert ved, så er der stor konkurrence inden for hårprodukt branchen. 

Men et gammelt ordsprog lyder:

Der er altid plads til en købmand mere - bare han er bedre end de andre. 

At du kender grossister i forvejen, er som skrevet ovenfor en stor fordel for dig. Jeg ønsker dig held og lykke fremover :)

Mvh.

Anders

 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)