Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bruger du andres billeder? Her er en tjekliste til at undgå problemer

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Det betyder at Bestseller har rettighederne i en kort periode, typisk 3 mdr. og rettighederne efterfølgende tilfalder modellen som er blevet benyttet.
Leverandørene slipper så for at betale en høj pris for billeder som de måske/måske ikke får brug for igen.

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Rigtig mange får lov til at benytte billeder og fotos af leverandører og samarbejdspartnere. Men oftere og oftere oplever vi hos Not Allowed, at dem der giver tilladelsen ikke ejer ophavsretten. Dermed kommer du til at krænke en andens ophavsret, og selvom du har fået tilladelse af dine samarbejdspartnere, så sidder du stadigvæk med problemet, da denne tilladelse er værdiløs.

Ophavsret er sort/hvidt, og du krænker en andens ophavsret, derfor skal du i første omgang betale for dette. 

Vil du undgå at komme i situationer, hvor du krænker andre?

Brug denne tjekliste med 5 råd, som helt sikkert vil sikre dig mod problemer :)

Har du spørgsmål til emnet om brug af billeder, er du velkommen til at stille dem her i tråden. 

Og vupti, 4 billede som jeg søgte på i fra vores side, gjorde at jeg fandt et billede som en havde tyv stjålet.

der er absolut ingen tvivl om at de har taget vores billede, da vi selv tager samtlige af vores produktskud, fritlægger disse og smider en beggrund på.

Vores skud:  http://coaststore.dk/shop/barbaras-choice-sophia-19093308p.html

Deres: http://fru-lund.dk/produkter/1354-barbara-s-choice-sophia-dusty-rose-jakke.html

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Fresno Bob:

Fashion-Seller:

Rigtig mange får lov til at benytte billeder og fotos af leverandører og samarbejdspartnere. Men oftere og oftere oplever vi hos Not Allowed, at dem der giver tilladelsen ikke ejer ophavsretten. Dermed kommer du til at krænke en andens ophavsret, og selvom du har fået tilladelse af dine samarbejdspartnere, så sidder du stadigvæk med problemet, da denne tilladelse er værdiløs.

Ophavsret er sort/hvidt, og du krænker en andens ophavsret, derfor skal du i første omgang betale for dette. 

Vil du undgå at komme i situationer, hvor du krænker andre?

Brug denne tjekliste med 5 råd, som helt sikkert vil sikre dig mod problemer :)

Har du spørgsmål til emnet om brug af billeder, er du velkommen til at stille dem her i tråden. 

Og vupti, 4 billede som jeg søgte på i fra vores side, gjorde at jeg fandt et billede som en havde tyv stjålet.

der er absolut ingen tvivl om at de har taget vores billede, da vi selv tager samtlige af vores produktskud, fritlægger disse og smider en beggrund på.

Vores skud:  http://coaststore.dk/shop/barbaras-choice-sophia-19093308p.html

Ja der kan du bare se :) Hvis du har brug for hjælp, kan du sende en mail på info@not-allowed.dk ellers læs disse guides, hvis du vil køre sagen selv :)

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak

og nu tror jeg lige jeg hiver et par timer ud for at se om andre bruger vores billeder.

Er du med i not-allowed?

Har lige læst lidt om nu cure-no pay for dette og det eneste jeg ikke helt forstår, er om jeg kommer til at stå på mål for omkostningerne hvis den der forbryder sig mod mit ophavsret vælger at fjerne billedet, men ikke betaler.

Eller skal det forståes sådan at, det kun vil koste mig en andel på 35% af det i henter ind uanset hvad?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Fresno Bob:

Tak

og nu tror jeg lige jeg hiver et par timer ud for at se om andre bruger vores billeder.

Er du med i not-allowed?

Har lige læst lidt om nu cure-no pay for dette og det eneste jeg ikke helt forstår, er om jeg kommer til at stå på mål for omkostningerne hvis den der forbryder sig mod mit ophavsret vælger at fjerne billedet, men ikke betaler.

Eller skal det forståes sådan at, det kun vil koste mig en andel på 35% af det i henter ind uanset hvad?

God ide der er sikkert flere :)

Jeg ejer Not Allowed...

Du betaler 35% af det beløb der hentes hjem, enten via forlig eller dom. Såfremt modparten ikke betaler, kan der køres forskellige processer, som før eller senere hen får krænkeren til at betale...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)