Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartnere indenfor digital tryk/"succes"historie :)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

ENDELIG i en alder af snart 31, fandt jeg ud af "hvad jeg vil være, når jeg bliver stor!" :D

Jeg har altid vidst, at det skulle være noget selvstændigt - men har aldrig kunne finde "hylden".
Jeg har spejdet meget langt og forsøgt mig på mange små ting igennem årene. Flere af dem, har også været vendt og drejet her på Amino - nogle husker måske "Remoulade-Rikke"? ;)

Men hele tiden, sad fremtiden faktisk i mine hænder! Det var bare for "nemt og oplagt" at kigge på sig selv.
Således fandt jeg for et par måneder siden pludselig ud af, at jeg kan tegne. Og åbenbart bedre end de fleste - begyndte jeg at få af vide. Og da jeg havde fået det af vide nok gange, samt var blevet "headhuntet" til illustrerings opgaver og portrætter nogle gange, begyndte jeg også selv at tro på det...
Og i dag kan jeg godt se det selv: Jeg er nok ret så god til at tegne.

Så det har drevet mig til at kaste mig på hoved og hale ud i selvstændigheden - jeg vil leve af at tegne og lige nu er min spidskompetence Fotorealistisk Portræt tegning, med blyant.

... Men for at gøre en lang historie kort :p

Jeg er i gang med stille og roligt at bygge en hjemmeside op: Www.jeppsons.dk/dimseriet/html/bestilling.html
Har kun været i gang i et par dage, så den er sleeeet ikke færdig. - Men her kan både den, og mine tegninger/stil ses.

Hvad jeg godt kunne tænke mig, var - ud over A klasse råd, til sprit ny overgænger fra kontanthjælp til selvstændig - en samarbejdspartner, der hurtigt og MEGET kvalitetssikkert, kan trykke/printe osv de portrætter som jeg tegner, til eks. foto, lærreder, glas, plader, kopper, t shirts osv.

Jeg vil så lave en fast pris på min side, til dette.
Altså ala: "Jeg samarbejder med Xxx.dk og du kan derfor også få printet dit portræt ud på bla bla bla".

Jeg vil godt kunne tilbyde det som en service til mine kunder. Det er ikke nødvendigvis noget, som jeg skal have noget ud af. - selv om det da ville være skønt ;)

Jeg har også en efterhånden ret godt kørende Facebook side, der har vokset stødt, siden den blev "født" :)
Www.facebook.com/dimseriet
Og den har, efter 3 ugers sats på og salg af Portrætter, givet mig 4 bestillinger. Det synes jeg selv er ret godt, som "ny i klassen" :)
Men jeg knokler også for det....! - Prøver at se efter muligheder, alle vegne.

Kan nogle af Jer også få øje på muligheder i dette?

God dag :)

Rikke My

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)