Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartner søges til nyt charmsarmbånd-koncept

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jan 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

Jeg har udviklet en ny form for funktionalitet til charmsarmbånd som ikke ligner de eksisterende fra Pandora, Endless, Story, osv.

Jeg har for nylig præsenteret det for en designer, der gav positiv feedback og synes jeg havde en stærk idé, og han tilbød også at designe for mig når jeg havde bestemt mig for et setup. Han foreslog at jeg tog fat i eksisterende distributører, som også kunne varetage salg og marketing

Mit problem er, at jeg ikke har noget netværk i branchen og jeg har en meget klar idé for brandet som skal være high-end og derfor ikke skal findes i Rødovre Centrum, men nærmere hos Ole Lynggaard da jeg også gerne vil have at kunderne kan tage armbåndet "på værksted" hos en guldsmed. Jeg har også idéer til resten af sortimentet så det hele ikke behøver at bygge på et armbånd alene fra starten af.

Jeg vil gerne bevare en vis kontrol selv og gerne have at brandet står alene, men opgiver gerne noget kontrol til fordel for en erfaren partner, der har adgang til leverandører og distributionskanaler og som ved noget om "setups" i branchen ift. designere, guldsmede/værksteder osv.

Jeg har en god opsparing som jeg er villig til at bruge på projektet og kan selvfølgelig starte fra en ende af med at kontakte mulige partnere, men der plejer altid at være nogen her på Amino som er flinke til at give gode råd eller dele nogle kontakter, så hvis ikke min partner findes i dette forum er dette indlæg også et håb om at modtage råd eller blive sat i kontakt med nogen.

Har du spørgsmål som du gerne vil stille udenfor tråden, må du gerne skrive til mig på chrisdahl_8@icloud.com

Mvh Chris

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)