Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

søger en investor/partner til at udvide forretning

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 21. Aug 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en investor som er interesseret i et samarbejde med mig. jeg laver fitness madpakker til 15 folk ca 60 madpakker, da jeg ikke har kapital nok til flere. derfor har jeg brug for enten en partner eller en investor som sammen med mig kan udvide forretningen. lige nu er det mig som laver madpakkerne, men har haft et par kokke til samtale, da jeg ikke kan lave maden længere selv. desuden har jeg 1 medarbejder som leverer maden.

 

hvis det har nogen interesse, kan jeg kontaktes på 71717187 eller på mail info@fit-meals.dk eller selvfølgelig her.

 

 

Mvh

Denisa Kolasinac

Fra Hobro
Tilmeldt 11. Jun 14
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 03:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Denisa,
Fint koncept du har startet! Jeg har været inde og kigge hjemmesiden og det ser da umiddelbart ud til at re nogle gode retter du laver/serverer. Der var dog én ting jeg manglede, som du måske kunne overveje at implementere, og det er en oversigt over fordelingen af energi og næring i retterne. Da det jo, går jeg udfra qua navnet, skal være sundt, er der helt sikkert mange af dine kunder der gerne vil have helt styr på, hvor meget, kulhydrat, fedt, protein, fibre osv de får i et måltid, sammen med kJ og kalorier. Bare et input. :-)

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Laver du også veganske high carb retter?

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 5. Jan 14
Indlæg ialt: 258
Fra  sjove-jokes.dk og sjove-vitser.dk Skrevet kl. 00:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Send mig gerne en PM - Kunne være interesseret som investor.

Gerne lidt om ønsket beløb (og hvad du tænker pengene præcist skal bruges til).

Derudover lidt om dækningsgraden (det lyder som en bekostelig affaire).

Derudover, skal 15 folk ca 60 madpakker forstås som at du laver 4 madpakker pr. person? Altså ca. for 6.000DKK om dagen.

Hvis dine svar på ovenstående lyder interessant, så lad os ringes ved, men send mig gerne en PM til en start.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

granberg1:
Send mig gerne en PM - Kunne være interesseret som investor

Ditto her :-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)