Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg gennem Facebook

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Aug 15
Indlæg ialt: 19
Fra  Tankekontrol Karsten Sørensen Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en der har lidt styr på at sætte facebook op så jeg kan få noget salg der igennem, jeg vil gerne høre om der er nogen der har lidt erfaringer med nogle personer / virksomheder

Mvh Karsten

Fra København
Tilmeldt 17. Mar 15
Indlæg ialt: 289
Fra  Chaz Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karsten,

Det er lige noget jeg kan hjælpe dig med til en rigtig billig pris, jeg har igennem tiden hjulpet en hel del aminoer/iværksættere
Og har derfor en masse referencer du kan se!

Skriv en mail til min private mail - 

Matiaschazthomassen@gmail.com

Og så kan vi tage priser og referencer derover.

Håber jeg kan hjælpe

Mvh Matias

Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 169
Fra  Kapteina Reklame Skrevet kl. 01:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karsten,

Du skal være velkommen til at kontakte mig for et uforpligtende tilbud på professionel hjælp til din Facebook markedsføring. Tidligere har jeg hjulpet flere Amino'er og eksterne virksomheder med alt fra daglig drift, interaktion og annoncering, til målrettede kampagner og remarketing/retargeting. Herunder alt i grafisk arbejde - og så til realistiske priser.

Jeg kan fremsende en del materialer og reference links til orientering pr. mail eller besked.

Mvh Nikolaj, Kapteina Reklame

nikolaj@kapteina.dk

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 08:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karsten

Facebook kan være et super medie, såfremt din målgruppe er modtagelige overfor din ydelse / produkt på Facebook.

Jeg vil meget gerne høre en smule mere om din målgruppe samt koncept. Så kan jeg starte med at komme med en strategi for hvorledes du kunne opnå succes igennem målrettet annoncering på Facebook. 

Smid mig en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk, så kigger jeg på det. Selvfølgelig fuldstændig gratis og uforpligtende ;-)

Fra Copenhagen
Tilmeldt 15. Jun 13
Indlæg ialt: 209
Fra  RuedRiis.com Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karsten

Inden du for alvor giver dig i kast med Facebook annoncer skal du have noget viden om hvordan den indholdsmæssigt skal strikkes sammen.

Jeg håber at den person du vælger til opgaven ved noget om kommunikation og markedsføring på sociale medier.

Selv arbejder jeg med at lave animationsvideoer der kort og præcist formidler et budskab på en visuel og underholdende måde.

Sådan et format egner sig fremragende til at blive præsenteret på de sociale medier. 

Hvis du eventuelt kunne have interesse i at få en animationsvideo til dit projekt eller din virksomhed så er du meget velkommen til at kontakte mig via min hjemmeside som du finder på: www.webly.dk

En animationsvideo hos os koster cirka 4000 kr. og tager en uge at lave. 

Mvh.

Rued

Online underviser med 11.000+ solgte kurser i Vyond animationsvideo, GarageBand voice-overs og stærk videostruktur - via RuedRiis.com.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)