Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vind 200kr. via Mobilepay

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det har du fuldkommen ret i Carsten.

Tak for svar! 

Ser gerne flere. Yes

Tilmeldt 20. Aug 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer meget an på hvem man er, og hvad man selv kan. Jeg ville helt klart vælge et abonnement til 795. / måneden eftersom jeg ikke har forstand på noget som helst med opdateringer, SEO og backups. Og det er også rigtig vigtigt. Hvis man selv kan finde ud af at bygge en hjemmeside op, men ikke har tid til det, så vil et engangsbeløb være muligheden, så kunne man selv lave opdateringer osv.

Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 169
Fra  Kapteina Reklame Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Sjovt initiativ :-)

Jeg vil til enhver tid foretrække et engangsbeløb ved opgaver som denne, jeg ville dog ikke have noget imod at få et tilbud derefter om en service løsning - og helst med ALT inklusive.

Tilmeldt 20. Aug 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer selvfølgelig an på over hvor lang tid du skal betale hver måned. Hvis det er i 12 måneder, så kan det godt betale sig. Derudover kommer det også an på om man har de her 9995 kr på sig og er klar til, at betale dem alle på en gang. Nogen kan betale dem med det samme, andre kan ikke og derfor er der så delbetaling.

Men personligt, så vil jeg synes det er bedst, hvis det er et engangsbeløb, fordi så betaler man de pengene, så har man fået hjemmesiden også er der ikke mere snak om det, men.. Hvis man vælger delbetaling på 795 kr om måneden og der sker brok med det, så kan det ende ud i problemer. Så hellere betale pengene på en gang og få fred for det :)

Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil helt klart foretrække hvis et engangsbeløb kunne gøre det, dog tror jeg ikke det er den bedste måde.

Hvis man bruger et engangsbeløb, så vil nogen måske miste interessen for at blive ved med at opdatere deres kunders hjemmeside. Derfor tror jeg du ville få flest tilfredse kunder med et abonnement.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for alle svarene. To timer endnu.


Ps. jeg kontakter vinderen i privat besked.

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå, hvem vandt så? Smile

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Mar 14
Indlæg ialt: 413
Fra  Majora Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg haaader "Abbonements"løsninger.. 
Jeg vil gerne betale 1 enkelt gang, også er det, det.

Især i tilfældet af de priser du oplyser, for efter 1 år sparer jeg på det..

Hvis nu den månedlige var havdelen af det den er, eller lavere, kunne jeg eventuelt overveje den, så der skulle gå 2-3 år før jeg sparede på engangsbetalingen :)

Primum webbureau - Profesionelle hjemmesider til ethvert formål.

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

davidchristensen:

Nå, hvem vandt så? Smile

Ja, der er da ikke særligt seriøst ikke at oplyse, om der er fundet en vinder...

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)