Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på goodhair.dk

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sørg for at dine watermarks er identiske; "peger samme vej på alle produkter" & er i en højere kvalitet. På produktsider er pixelerede.

Lave dine længere produktbeskrivelser med en "læs mere funktion"... Eks. http://goodhair.dk/products/extreme-titanium-100ml - indhold 'efter' din produktbeskrivelse forsvinder fordi der skal scrolles så meget.

Fjerne "Vendors"-funktionen på produktsider når du ikke bruger den, men blot har noteret "goodhair.dk" på samtlige produkter.

Ryk "del med en ven" over under produktbilledet på produktsider

Kig på designet af din topmenu. Når man hover over de forskellige elementer burde de have en anden farve. Eks. kategorinavne der bliver blå ved hover.

Lav en decideret "brand oversigt"

Drop 2-4 identiske links på dine sider. Det hjælper ikke SEO-wise. Eks. her; http://goodhair.dk/collections/ugens-tilbud - 2-3 links til forsiden

Tilføj text-shadow på teksten der står over dine bannere på forsiden. Tekst fader ud i baggrundsbilledet.

Lav dine USP'er helt i toppen mere synlige eller ryk dem ned mellem logo og kurv

... et par forslag :-)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 08:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er der blevet taget nye produkt billeder ;).

 

Har i andre gode råd til hvad jeg kan evt forbedre siden med?

Fra Odense
Tilmeldt 3. Mar 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Bombgirl.dk Skrevet kl. 01:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Wow, det er blevet meget bedre med de nye billeder. Og sliderens billeder Yes

Kategorien Hårpleje linker til forsiden. Jeg forventer en oversigt over alle produkter i kategorien. Men uanset hvad er et link til forsiden nok ikke meningen.

Din top med logo, webshopmærket og din kurv synes jeg er lidt kedelig. Der synes jeg der er behov for lidt andet/mere. 

Nu er jeg ikke personlig særlig begejstret for webshopmærket, men uanset hvad synes jeg det er for fremtrædende på siden. Du kan måske sætte det ned på den alligevel tomme CATEGORIES nederst på siden.

Distributør af sexet og frækt lingeri og dameundertøj.
www.bombgirl.dk & www.demoniq.dk.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)