Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på goodhair.dk

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey,

Jeg ønsker en feedback på www.goodhair.dk webshop design, nærmere sagt min webshop! Selve siden har ikke været opdateret i rigtig lang tid, er på vej med at optimeree den i mobil version.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan se der pt. er et "aktivt comming" soon på shoppen. Et godt råd hertil er altid at skrive kontaktinformationer, således at potentielle intresserede kunder kan komme i kontakt med dig uanset nedetiden. 

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Er fuld igang med at bygge den om ;D

Fra Vejleby
Tilmeldt 23. Oct 14
Indlæg ialt: 4
Fra  Hannibal Media Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

I tråd med det, som Simon Børsting Sørensen skriver, vil jeg også anbefale dig at bruge nedetiden på at følge dig via andre kanaler.

Giv besøgende mulighed for at tilmelde sig dit nyhedsbrev, skab lidt hype på sociale medier og vi dem mulighed for at følge med i hvad, der sker hos goodhair.dk.

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 07:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey igen.

Jeg kunne godt tænke mig jeres feedback på det nye design hos www.goodhair.dk

Fra Odense
Tilmeldt 3. Mar 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Bombgirl.dk Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg ikke set det tidligere design, men noget der springer i øjnene med det samme ved dette design er dine produktbilleder og dine bannere,.

Savner noget ensartethed og kvalitet på billederne. Dine produktbilleder betyder alt.

Og fx under kategorier er der stor forskel på snittet. Det bliver lidt rodet.
Måske kan du også på denne side overveje at have 3-4 på række i stedet for kun to.

Overvej at bruge en grafiker til dine billeder og bannere, måske kan du ligge opgave på freelancer

Stort held og lykke med det hele. Altid spændende at sætte en ny shop op.

Vh Jimmy

Distributør af sexet og frækt lingeri og dameundertøj.
www.bombgirl.dk & www.demoniq.dk.

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra London
Tilmeldt 1. Feb 15
Indlæg ialt: 164
Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi kan hurtigt blive enige om, at dit design er 40 gange bedre end dit gamle. Det var på tide at skifte ud, dit gamle design ligner noget man brugte i 2005. 

Når det er sagt, kan jeg godt lide idéen med dit nye design, det skal bare udføres lidt bedre. Det hele er meget hvidt, hvilket jeg synes er lidt kedeligt - få lidt flere farver ind i det, det er altid fedt. Derudover er jeg ikke helt med på den slider med damen på forsiden - forstår ikke helt formålet. Måske du bør tilføje noget tekst eller noget, der ligesom forklarer hvorfor man nu skulle klikke der, og ende i din hårkurs-sektion.

Jeg kan godt lide de der "Køb for X og få fri levering", men 650 kroner er meget, specielt når dine produkter ikke er nær så dyre igen. Jeg ville måske sætte den ned til 400, eller måske endda 300? Jeg ville i hvert fald nok ikke tilføje 2-3 produkter mere, bare for at få den frie levering, men jeg kunne måske godt tilføje 1.

Managing Director af TimothyMedia Ltd. & Salerific Ltd
Få udviklet din næste webshop billigt hos TimothyMedia.com

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Timothy Odwyer:

Vi kan hurtigt blive enige om, at dit design er 40 gange bedre end dit gamle. Det var på tide at skifte ud, dit gamle design ligner noget man brugte i 2005. 

Når det er sagt, kan jeg godt lide idéen med dit nye design, det skal bare udføres lidt bedre. Det hele er meget hvidt, hvilket jeg synes er lidt kedeligt - få lidt flere farver ind i det, det er altid fedt. Derudover er jeg ikke helt med på den slider med damen på forsiden - forstår ikke helt formålet. Måske du bør tilføje noget tekst eller noget, der ligesom forklarer hvorfor man nu skulle klikke der, og ende i din hårkurs-sektion.

Jeg kan godt lide de der "Køb for X og få fri levering", men 650 kroner er meget, specielt når dine produkter ikke er nær så dyre igen. Jeg ville måske sætte den ned til 400, eller måske endda 300? Jeg ville i hvert fald nok ikke tilføje 2-3 produkter mere, bare for at få den frie levering, men jeg kunne måske godt tilføje 1.

 

 

Synes bestemt at det nye design har boost liv i goodhair.dk igen.,

Jeg er ved at få lavet nogle nye slidebanner til siden som lige frister siden lidt op. Har forsøgt og ændre fragt ned til 300kr se om det giver porte? Det skyldes det at fragten koster 39kr, da jeg sender mine vare med Track og trace, for at sikre mig at kunden har modtaget sin pakke.

Fra London
Tilmeldt 1. Feb 15
Indlæg ialt: 164
Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

AP:

Synes bestemt at det nye design har boost liv i goodhair.dk igen.,

Jeg er ved at få lavet nogle nye slidebanner til siden som lige frister siden lidt op. Har forsøgt og ændre fragt ned til 300kr se om det giver porte? Det skyldes det at fragten koster 39kr, da jeg sender mine vare med Track og trace, for at sikre mig at kunden har modtaget sin pakke.

Ja for pokker hvor er det nye design meget bedre!

Jeg ville altså bestemt prøve at smide fri fragt-minimum ned til 300 kroner, måske 400 kroner hvis det virkelig hænger på. Jeg tror det vil give pote.

Managing Director af TimothyMedia Ltd. & Salerific Ltd
Få udviklet din næste webshop billigt hos TimothyMedia.com

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)