Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Starter webshop - Hvilket webhotel skal jeg vælge?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 5. Jan 15
Indlæg ialt: 35
Fra  Lopomo.dk Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor finder jeg disse folk der tilbyder dette? 

Fra Aalborg
Tilmeldt 5. Jan 15
Indlæg ialt: 35
Fra  Lopomo.dk Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor finder jeg disse folk, der tilbyder dette? Embarrassed Big Smile

Fra Aalborg
Tilmeldt 5. Jan 15
Indlæg ialt: 35
Fra  Lopomo.dk Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Børsting Sørensen :

Thez:

Tak for alle svarene hidtil :)! 

Til at starte med vil jeg nok helst bare "leje" mig ind et sted, indtil jeg ser hvor godt et salg mit produkt har, inden jeg betaler et lidt højere engangsbeløb.

Forstår godt dine tanker og argumenter. Hver dog opmærksom på du visse steder skal binde dig for en halv eller hel årig periode. Til denne omkostning kan du visse steder for kompetente folk til at udarbejde dig god løsning i open source CMS :-) 

Held og lykke med din webshop!

Prøver igen: Hvor finder jeg disse folk, der tilbyder dette?


Det her forum tester mig lige pt. beklager gentagelserne :D

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Dem finder du på Amino-Freelancer.

Opret en opgave og fortæl, at du gerne vil have lavet en simpel opstarts webshop i WooCommerce, som du altid kan arbejde videre på, hvis shoppen begynder at løbe rundt.

Jeg vil tro, at du kan finde en, som kan installere og opsætte de forskellige ting til dig for omkring 2000.- Til den pris er der dog nok ikke gjort særligt meget ud af et individuelt design og detaljer - men det kan jo komme senere. Dertil kommer så en opsætning af en betalingsgateway, som jeg selv endnu har tilgode at rode med.

Jeg har selv prøvet at opsætte en webshop i woocommerce og det gik fint, hvis man altså har bare en lillesmule forstand på hvordan man installerer plugins i wordpress og hvis man har lyst til at bruge noget tid på at sætte sig ind i tingene: http://davidchristensen.dk/shop/

Hvis du opretter en opgave, så husk at skrive, at de gerne må komme med et bud på en billig betalingsgateway, som du kan bruge som opstart.

Mvh David

-

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Tilmeldt 12. Nov 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du har sandsynligvis allerede truffet dit valg, men som en anden bruger nævnte, så bør du, og andre som er i samme situation, overveje Shopify. Det er virkelig nemt at gå til og du kan have din shop oppe og køre i løbet af et par timer. Der er intet behov for udviklere eller kendskab til html/javascript/plugins o.lign. Dvs. du har stort set ingen etablerings udgift og kan hurtigt se om din shop kan "klare skærene".

Jeg har skrevet lidt mere om mine oplevelser med Shopify her, hvis det har interesse - det var godt nok med en stor webshop, men alligevel...

Mvh. og held og lykke.

...Casper

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)