Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress 4.3 er kommer - Husk at opdatere

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

4.3 indenholder ikke sikkerhedsopdateringer, det er der faktisk ingen sikkerheds opdateringer i semi-major releases som 4.0, 4.1, 4.2, 4.3 og 4.4 - Security patches kommer i minor releases hvor der ikke er tilføjet ny funktionalitet, derimod kun bugfixes samt security updates.

Dette betyder folk netop ikke behøves opgradere til 4.3 direkte, da det ikke indenholder sikkerhedsopdateringer, faktisk anbefales det oftest at vente til 4.3.1 da .1 er et patch/bugfix release, hvor alle fejl for deres semi-major release bliver rettet.

Og selvfølgelig tag backup, også selvom jeres hosting udbyder siger at de tager backup :-) Bedre at have en backup selv.

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Lucas - Hosting4Real:

4.3 indenholder ikke sikkerhedsopdateringer, det er der faktisk ingen sikkerheds opdateringer i semi-major releases som 4.0, 4.1, 4.2, 4.3 og 4.4 - Security patches kommer i minor releases hvor der ikke er tilføjet ny funktionalitet, derimod kun bugfixes samt security updates.

Dette betyder folk netop ikke behøves opgradere til 4.3 direkte, da det ikke indenholder sikkerhedsopdateringer, faktisk anbefales det oftest at vente til 4.3.1 da .1 er et patch/bugfix release, hvor alle fejl for deres semi-major release bliver rettet.

Og selvfølgelig tag backup, også selvom jeres hosting udbyder siger at de tager backup :-) Bedre at have en backup selv.

Kunne ikke være mere enig.

Lad andre være testkaniner og installer´ derefter den bugfixede version når den kommer, sådan gør vi altid med vores kunder. Der er ingen grund til at opdatere med det samme, når det ikke er sikkerhedsopdateringer.

Fra Østbirk
Tilmeldt 30. Sep 12
Indlæg ialt: 101
Fra  Monbjerg Pil og Print Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har opdateret, hvilket betød at alle mine specialtegn (især hjerter) + æøå blev helt forkerte. Fakturaudskrivning i woocommerce fik slettet alle stamdata og mine rettelser som ikke lå i et childtheme skulle ind igen.

Gik i panik, men fik deaktiveret cache, skiftet codepage uft8 til utf-8, det hjalp ikke. Så satte jeg codepage til utf8 igen og vupti virkede det hele igen.

Tror det var cache der lavede alt balladen.
http://monbjergpil.dk/shop var den som gik helt i skoven. Men jeg havde lavet backup først :-)

monbjergpil.dk Posca - Molotow - hobbymaterialer - Sten - Fossiler

Fra Herlev
Tilmeldt 14. May 15
Indlæg ialt: 78
Fra  iCoverYou Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har stadig ikke opdateret. Kan nogen bekræfte om alle bugs er rettet?

Hos iCoverYou.dk får du en sikker og brugervenlig handel.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)