Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

gode ideer skal ikke gå tabt..

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået et par idéer til nogle App. 3 konkrete, jeg har fået kontakt til en ung fyr Mathias, der  har al den nødvendig viden og nødvendig udstyr til at lave disse App.
Han har arb. med App. i 5 år og har et lille firma.
Lige pt. har jeg fået udarbejdet et Hemmelighedsaftale Dokument som han lige skal skrive under inder han får det fulde indblik i mine ideer!
han har fået et overordnet indblik, og sagt god for at det kan lade sig  gøre samt det lød som gode ideer,. når han har fået konkret opstilling/idee grundlag , vil han lave en demo model, som kan Arb. videre på i fællesskab.
Jeg har tænkt mig at Lancere 1App først, da den har den bredeste målgruppe.  den er til stilet helt unge ml.8-15 som udkommer i en model type Grafisk og indhold bruger venlig for de mindre brugere.
Den anden Udgave af samme Koncept vil være Stilet til målgruppe 16-30. og have flere programmer og muligheder( som jeg har en ideer om kommer til at Kobles op på en af mine Anden app. ideer)..her snakker vi om tøj/mode/flip art/chat/specifikke rum/point optjening/Leavel/foto shoop/spil/direkt kontakt/Garderober/Street Shops.  o.mm ..
det var lidt og self nok ikke nok for dig til at træffe en beslutning på det skrivende grundlag.
har det nogen form for int. høre jeg gerne fra dig for yderlig info.
du kan evt. kontakte mig på 42426532.
el her igennem . el. mail munizpintos@hotmail.com

nogen der måske er int. i at investerer/partnerskab evt. jeg har ikke på nuværende tidspunkt nogen idee ang omk. men det har jeg snart.

erdu nysgerrig?? 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)