Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til webshop (under 18)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Aug 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

jeg er en dreng på 17 år

jeg går lidt med en drøm om at få en webshop op og køre så ville høre om, der var nogen som kendte til at lave webshops og, som var interesseret i at lave en demo til mig.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46444
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 19. May 15
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Min virksomhed og jeg laver og har lavet mange webshops for kunder, og vi er altid klar med meget skarpe priser til unge iværksættere!

Skyd mig en mail (thomas@vagning.com) så kan vi snakke sammen så vi kan hjælpe dig på vej! :-)

Venlig hilsen

Thomas Vagning

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Velkommen til Amino :-) Brug en masse tid på at følg med i trådene herinde, det bliver du glad for på sigt. 

On topic: Jeg er ikke helt sikker på hvad du mener når du skriver “demo“, men jeg vil da meget gerne høre mere. Vi udarbejder moderne webshops, og er efterhånden rigtig mange referencer på bagen. Smid mig gerne en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk, hvori du uddyber hvad du mener med “demo“ samt en generel beskrivelse af dit behov. 

Hav en god aften.

Tilmeldt 2. Jul 15
Indlæg ialt: 60
Fra  www.netglobe.dk Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Vi har gode erfaringer med Prestashop, vi installerer gerne en prestashop gratis til dig, så kan du selve oprette og vedligeholde din shop :-). 

Du kan læse mere på vores facebook eller på vores hjemmeside http://www.netglobe.dk

Lige nu tilbyder vi gratis webhotel på pro1, Brug rabatkoden "juli2015dk" Kom igang allerede nu.

Netglobe.dk - Kvalitets webhotel med høje oppetider, effektive backup rutiner, lynhurtige svartider og meget mere. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)