Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

No cure no pay marketing?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra London
Tilmeldt 1. Feb 15
Indlæg ialt: 164
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer.

Vi er ved at være færdige med vores løsning, og derfor skal vi selvfølgelig have det ordentlig markedsført.

Jeg har taget et kig på no cure no pay markedsføring, og det virker næsten for godt til ikke at tage brug til det. Jeg vælger dog lige at høre alle jer: hvilke erfaringer har I med det, for ikke at glemme: hvem?

Hvis du ofrer dette, vil jeg meget gerne høre fra dig - og gerne lidt, hvorfor jeg skal vælge jer og generelt dette. Kontakt mig gerne på co@tinyrisk.com! :-)

Tusinde tak.

Managing Director af TimothyMedia Ltd. & Salerific Ltd
Få udviklet din næste webshop billigt hos TimothyMedia.com

Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 169
Fra  Kapteina Reklame Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian,

Jeg arbejder selv i branchen, og har aldrig helt forstået mig på "no cure no pay" løsninger. Det virker alt for desperat og uprofessionelt, ikke at tage sig betalt for sit arbejde.

På den anden side af skeén, kan du selvfølgelig også komme ud for at du faktisk siger ja til en aftale som berettiger en person eller firma at disse selv kan vurdere hvornår det er en "cure" - for så at afregne dig urimeligt i forhold til indsats. I tilfælde af at du virkelig ønsker at benytte sådanne, så vær sikker på at du får samarbejdspartnere som kan og vil, for reelt set er dårlig og uprofessionel markedsføring - den dyreste markedsføring du kan få.

Jeg vil foreslå dig at finde mindre et bureau eller dygtig freelancer, og aftal en fast pris for f.eks en hel måned med fuld grafisk, strategi, tekst, social medie drift mv., og få det gjort ordenligt en gang for alle. Når du så er i gang, så kan du jo eventuelt hyre en praktikant eller elev til at varetage den daglige drift, og eventuelt suppler med bureau eller freelancer til udvikling af kampagner eller visuel identitet.

Mvh Nikolaj, Kapteina Reklame.

Fra London
Tilmeldt 1. Feb 15
Indlæg ialt: 164
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Kapteina:

Hej Christian,

Jeg arbejder selv i branchen, og har aldrig helt forstået mig på "no cure no pay" løsninger. Det virker alt for desperat og uprofessionelt, ikke at tage sig betalt for sit arbejde.

Det er netop dette jeg er bange for. Jeg er kort sagt bange for, at de netop ikke er dygtige nok. 

Managing Director af TimothyMedia Ltd. & Salerific Ltd
Få udviklet din næste webshop billigt hos TimothyMedia.com

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg prøvede en No Cure No Pay løsning - og det var en gang lort. De smid ikke nok arbejde i det, hvilket naturligvis betyd at der ikke skete ret meget. Valgte at skifte til en noget dyrere løsning og det har virket helt perfekt for min shop. Så personligt kan jeg ikke anbefale No Cure No Pay - Det bliver for dyrt i den sidste ende (efter min mening)

Fra London
Tilmeldt 1. Feb 15
Indlæg ialt: 164
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik:

Jeg prøvede en No Cure No Pay løsning - og det var en gang lort. De smid ikke nok arbejde i det, hvilket naturligvis betyd at der ikke skete ret meget. Valgte at skifte til en noget dyrere løsning og det har virket helt perfekt for min shop. Så personligt kan jeg ikke anbefale No Cure No Pay - Det bliver for dyrt i den sidste ende (efter min mening)

Lige præcis. Det var det jeg ville høre.. sådan da. 

Managing Director af TimothyMedia Ltd. & Salerific Ltd
Få udviklet din næste webshop billigt hos TimothyMedia.com

Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 169
Fra  Kapteina Reklame Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil opfordre dig til at samarbejde med et mindre reklame bureau. Jeg vil selvfølgelig gerne tilbyde min hjælp, men så frem at du har fysisk butik så burde du finde et lokalt bureau til at hjælpe dig.

Sørg altid for at indhente lidt forskellige tilbud uanset, da det ikke kun er økonomi som skal passe - men altså også kemi!

Du skal være velkommen til at kontakte mig hvis du finder det relevant, nikolaj@kapteina.dk

Mvh Nikolaj

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget sjovt, at I faktisk reklamerer med, at have en database med stjålende kreditkort - det må man da kunne lave nogle sjove hitlines med Smile

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)