Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Testamente 1250 kr. inkl. moms

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Aug 14
Indlæg ialt: 360
Fra  Advokatkontoret Rikke Wagenblast Sørensen Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ledige ressourcer derfor dette tilbud, som gælder i dag.

Et testamente er faktisk meget vigtigt, hvis du ikke er gift, men bor sammen med nogen, så måske er det i dag, at du skal overveje at bestille et udvidet samlevertestamente (så I i arvemæssig sammenhæng stilles som ægtefæller med testamente til fordel for hinanden:)) eller et helt tredje testamente.

Jeg udarbejder testamentet som et notartestamente, og mailer det til dig med en vejledning om, hvorledes du får det underskrevet for notaren. Det bemærkes, at mit salær ikke omfatter dine udlæg til notaren (notaren vil have kr. 300 pr. person. Dvs. hvis I er 2 samlevende, som gensidigt begunstiger hinanden, så skal I af med 2 x 300 til notaren).

Tilbuddet kan accepteres ved at sende en mail til www.advokatkontoretrws.dk med Jeres navne, cpr. nr., adresse samt navne (evt. cpr. nr.) på Jeres børn, og kort beskrivelse af, hvad I ønsker - Hvis I ønsker andre personer end hinanden begunstiget, så skal jeg også bruge deres navne, adresse (evt. cpr. nr.).

 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Testamente er overset af mange. Jeg kører selv et testamente jeg TROR hedder skilsmissetestamente mod mine børn i forhold til arv fra os. Det blev lavet inden de blev gift (og fik børn) og tanken er, at hvis deres hustru forlader dem ved skilsmisse, så har mine børn særeje, og hvis en af mine børn dør, så arver deres hustru det hele. Formålet er, at sikre dem ved skilsmisse men sikre, at hustru arver ved død, så sønnernes andel ikke skal i overformynderi til deres børn bliver store.

I testamentet har vi samtidigt givet begge "unger" ret til til hver en tid at ændre til fuld fælles, hvis de en dag føler, at nu har ægteskabet levet så længe, at hustruen skal arve halvdelen af det sønnerne måtte ha fået fra os, også ved skilsmisse

I alle fald, testamente er er overset af mange

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Aug 14
Indlæg ialt: 360
Fra  Advokatkontoret Rikke Wagenblast Sørensen Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak John - Der var i øvrigt slet ingen reaktion på dette tilbud. Men det ændrer ikke ved, at det er et godt tilbud og relevant for de fleste - men jeg kan nu godt forstå, at man ikke har tid til at tænke på denne del, når man er ved at igangsætte en virksomhed:)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)