Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Boligportal

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Mar 06
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne tænke mig at få oprettet en boligportal, har en ide til det, men kan desværre ikke selv fremstille sådan en. Det er så vidt jeg ved en kostbar affære;) og jeg tænker der måske sidder en heriblandt som kan det, og som har lyst at investere sin tid i projektet. Send pb hvis du er interesseret og vil vide mere. Aflønning via brugerne og evt. annoncer.

Tilmeldt 24. Dec 13
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er det ikke fordi der mangler boligportaler. Tværtimod, men er der et segment og nogle muligheder jeg har overset, høre jeg da gerne fra dig. Så vil jeg overveje at hjælpe.

Vh. Faust

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan være, at BuyMe.dk kan være en del af løsningen?

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 11. May 10
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 00:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa, hvis du vil have skyggen af seriøse svar bliver du simpelthen nødt til at forklare hvad den boligportal skal gøre anderledes, hvordan det skal udføres og hvis du selv vil være en del af den, hvad du har af erfaring og ellers kan byde ind med.

Jeg håber at du skriver noget fantastisk :) Hvis det er tilfældet skal vi snakke sammen.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)