Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til hurtigere webshop?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 5. Mar 13
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino´er.

Jeg søger en der kan hjælpe mig med at gøre min hjemmeside hurtig?

Håber på at der er nogle der har forstand på det :-) eller evt. ved hvad der skal til for at kunne gøre den hurtigere?

M.v.h.

Helle

Tilmeldt 8. Aug 14
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle

Jeg kan sagtens hjælpe. Har mange års erfaring med hastighedsoptimering af sites.
Har du en mail?

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Skriv en mail eller privatbesked til mig, begge kan ses på min profil.

Har arbejdet med hastighedsoptimering i over 15 år, og kan typisk optimere alle typer websites både fordi jeg er programmør, men også fordi jeg har indgående kendskab og viden om mange forskellige systemer.

MVH Kim Tetzlaff

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle 

Hvad er din webshop bygget I? 

Såfremt du har en WordPress løsning er du meget velkommen til at kontakte mig pr. mail simon@erhvervshjemmesider.dk. Meget gerne med et link til din hjemmeside. Så kan vi lige kigge på sagerne. 

God fredag! 

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej lund77

Sørg nu for at få tjekket op på om det er dit website (optimering) der gør tingene langsomme eller det er din hosting udbyder der har "skylden", så du ikke smider penge efter den forkerte løsning :)

Det kan nemlig være begge dele, der gør at det bliver langsomt, så find årsagen før du starter med at finde en der kan løse problemet, det er den rigtige fremgangs måde at gøre tingene på.

Held og lykke.

//Kim

Tilmeldt 5. Mar 13
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim.

Puha er lidt i tvivl om hvad du mener med website (optimering)?? Jeg er ikke helt kvik til det her ;-).

Jeg har gigahost men ved jo ikke om det er godt eller skidt ?

M.v.h. Helle

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej lund77

Det jeg mener er at der kan være flere årsager til at din webshop er langsom, de 2 der springer først i øjnene er som regel

1. Optimering af websitet, altså om selve websitet kan gøres hurtigere ved optimering af din kode, CMS system osv osv

2. Den hostingudbyder du ligger ved, at dit hotel ganske enkelt ikke er hurtigt nok, at dit website er for tungt, at serveren er overfyldt osv osv

Det hjælper jo ikke noget at "reparere" på punkt 1, hvis det er punkt 2 der er problemet og omvendt :)

Det er derfor du skal finde ud af hvad problemet er, inden du kaster penge efter en ny hostingudbyder eller en optimeringsekspert, det er bare det jeg mener :)

//Kim

Tilmeldt 5. Mar 13
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim.

Nu er jeg nok en gumpe tung jyde men jeg forstår ikke helt hvordan jeg finder ud af de ting du skriver?? :-). Sorry men kan det uddybes mere?

M.v.h.

Helle

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

wphosting:

1. Optimering af websitet, altså om selve websitet kan gøres hurtigere ved optimering af din kode, CMS system osv osv

2. Den hostingudbyder du ligger ved, at dit hotel ganske enkelt ikke er hurtigt nok, at dit website er for tungt, at serveren er overfyldt osv osv

Det hjælper jo ikke noget at "reparere" på punkt 1, hvis det er punkt 2 der er problemet og omvendt :)

Passer nu ikke, hvis man optimere sitet vil det ikke ret tit betyde noget om selve serveren er langsom, så skal den være virkelig langsom, og det er virkelig sjældent man finder en sådan server.

Det kan altid betale sig først at optimere på sitet, og derefter se på om serveren kan blive forbedret.

MVH Kim Tetzlaff

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)