Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Duplicate content Google, blog, webshop...

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Louise Lamberth - Tekstfokus:

Det turde jeg ikke løbe an på, Google ændrer jo hele tiden retningslinjer. Skriv det ordentligt om med det samme - eller skriv noget helt andet på den blog. :)

Jeg er som sådan ikke uenig i denne betragtning, men det lidt imod den strategi jeg har (og er et stædigt æsel...)

Min tankegang er lidt at lave en win/win situation for os og dem som blogger for os.

jeg vil have blogger til at blogge om produkter som findes på vores webshop.
Dette for at skabe trafik og for at linkbuilde mellem vores blog, webshop og sociale medier og bloggerens platforme.

Det vil jeg gøre ved at lave aftaler med blogger om at lave blogs på deres egne sider som jo typisk også ryger på deres Facebook, Instagram blogloving osv. osv.
Disse skal naturligvis linke til vores shop.
Blogindlæget vil så komme på vores blog, som gæsteblogger, på vores sociale medier samt at det også kan findes ved at bruge link fra vores shop.

På den måde bliver det et aktiv for både bloggeren da han/hun lige pludselig kommer i kontakt med vores kunder, men vi på den anden måde også får adgang til bloggerens netværk.

For ikke at skulle bruge for meget tid ønsker jeg at bruge vores gæstebloggeres indlæg råt, dette både for at spare tid, men også fordi vi har respekt for egne kompetencer og begrænsninger.

Fra Herlev
Tilmeldt 14. May 15
Indlæg ialt: 78
Fra  iCoverYou Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Må jeg smide et lille spm ind, gælder duplicate også hvis man cloner en webshop så det er ens på et .dk og .se domæne?

Hos iCoverYou.dk får du en sikker og brugervenlig handel.

Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 232
Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis .dk er på dansk og .se er på svensk, så er det ikke duplicate content.

Ellers er det duplicate content.

Fra Herlev
Tilmeldt 14. May 15
Indlæg ialt: 78
Fra  iCoverYou Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det frygtede svar. 

Men tak for svaret. :)

Hos iCoverYou.dk får du en sikker og brugervenlig handel.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)