Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forskel på finansdirektør og koncernfinansdirektør

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 435
Fra  DEBEO.dk Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Cookie - John Hannover:

Per Bendiksen:
Jeg er såmænd bare træt af at dine svar skal være links til din blog, og rette på folk istedet for bare at svare på det folk spørger om..!
Mit råd: Lad være med at læse mine svar og jeg lover jeg ikke skal gi råd til alle dine tossede forslag. Jeg svarer trådstarter - og du svarer noget VRØVL- Jeg tror ikke siden Eiler at jeg er blevet rigtigt træt af en der kommer med fejl på fejl herinde - og slut dermed slut med svar fra mig til dig direkte - men jeg kan love jeg retter hvis du lokker trådstarter ud i noget med dit vrøvlAngry



fejl på fejl, tossede forslag, vrøvl. - Jeg håber fandme ikke, at jeg bliver så gammel og tvær, når jeg bliver gammel!
Du læser kun det du vil læse. Læs tråden igennem en gang til, når du er hidset ned.

Gør mig dog den tjeneste at blokere mig! - Jeg kan desværre ikke, da jeg ikke er plus...!

Alle vores drømme kan gå i opfyldelse, hvis vi har modet til at følge dem!

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46429
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Per Bendiksen:

Gør mig dog den tjeneste at blokere mig! - Jeg kan desværre ikke, da jeg ikke er plus...!
det kan man heller ikke som plus - man er tvunget til at læse alt du Men du er i mine øjne klart sat til Devil troll

Må jeg free of charge rette din info i den profil her som siger

CVR-nummer:36356642Virksomhed startet:sep 01, 2014Antal ansatte:1 - 5

Det er en PMV = personlig mindre virksomhed (uden moms) stiftet 1/3 2015. Ikke at der er noget galt i PMV - men du skal forholde dig til dine mange tråde om - Julefrokost betalt privat af dine musiker"kunder" privat uden at tage det ind i regnskabet for firmaet og stadigt fradrage moms - hvor du optræder som selskab faktisk, og dine mange forslag i tråde om ApS med dig som bestyrelse der kan styre alle dine musikere der skal stifte ApS under dig med dig som bestyrelsesmedlem

Du skal ramme skiven bedre i dine tråde, og her optræder du som en der bare kan rådgiver om alt, og koncernfinansdirektør er sikkert i bestyrelsen - og hvad ved jeg. Tag dog og sig tak for rettelser

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Odense
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 435
Fra  DEBEO.dk Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

Per Bendiksen:

Gør mig dog den tjeneste at blokere mig! - Jeg kan desværre ikke, da jeg ikke er plus...!
det kan man heller ikke som plus - man er tvunget til at læse alt du Men du er i mine øjne klart sat til Devil troll



Under knappen "Mere" finder du funktionen "Skjul bruger" og når du har trykket på det, så er der fred..



Og inden du råber vrøvl eller andre udbrud, så er her link..
http://www.amino.dk/wikis/faq/hvad-er-hvordan-fjerner-jeg-en-bruger-der-irriterer-mig.aspx

Alle vores drømme kan gå i opfyldelse, hvis vi har modet til at følge dem!

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46429
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Per Bendiksen:

Under knappen "Mere" finder du funktionen "Skjul bruger" og når du har trykket på det, så er der fred..

Den virker ikke og amino ved det - men  udover - at godkende, at jeg har ret i at koncernfinanschef ikke normalt er bestyrelsen af stort selskab  så forhold dig til at oplyse ting om dig selv ærligt (se forrige svar) og sige tak for korrektion til vrøvl frem for din stolthed

Skal vi ikke slutte den her. Jeg håber folk der søger dig, i det mindste som musikere ser risikoen. Jeg har faktisk selv meget tæt kontakt til det miljø med folk i top af DM i rock med mere - og de udsættes for folk som dig i alt for mange fald. Folk der troller og tror de kan ting de slet ikke er i nærheden af at kunne - Jeg vil i alle fald advare dem

vh og skal vi lade den ligge her Per

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Odense
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 435
Fra  DEBEO.dk Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Cookie - John Hannover:

Per Bendiksen:

Under knappen "Mere" finder du funktionen "Skjul bruger" og når du har trykket på det, så er der fred..

Den virker ikke og amino ved det - men forhold dig til at oplyse ting om dig selv ærligt (se forrige svar) og sige tak for korrektion til vrøvl frem for din stolthed

Skal vi ikke slutte den her. Jeg håber folk der søger dig, i det mindste som musikere ser risikoen. Jeg har faktisk selv meget tæt til det miljø og de udsættes for folk som dig i alt for mange fald. Jeg vil i alle fald advare dem

vh og skal vi lade den ligge her Per - Jeg ser dig som troll




Nu er det et offentligt forum, så jeg må hellere vare min mund..
At du drager konklusioner om mine kvalifikationer som manager på baggrund af en uenighed i blogindlæg siger ALT om dig

Men ja, lads os lade det ligge... - Jeg ser DIG som et gammelt fjols..

Alle vores drømme kan gå i opfyldelse, hvis vi har modet til at følge dem!

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)