Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor finder jeg pålidelig leverandør af metervarer?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Aug 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg håber virkelig der er nogen der kan hjælpe!
Jeg har behov for at få mit eget digitalprint printet som metervare.
Men jeg synes det er enormt svært at finde noget værdifuld, og samtidig troværdig, information online.

Jeg ved selvfølgelig også godt at de fleste sidder med kortene tæt på kroppen, når de endelig har fundet en leverandør i østen de kan stole på. Men jeg håber alligevel nogen kan hjælpe, bare lidt.

Jeg har behov for x antal ruller med digitalprint i organisk GOTS-certificeret bomuldsatin... Den slags hænger åbenbart ikke på træerne.

Findes der databaser eller lign. hvor man kan finde den slags? Evt. Danske firmaer der kan agerer mellemled?

Håber I kan hjælpe - og på forhånd tak :-D

Tilmeldt 18. Aug 15
Indlæg ialt: 7
Fra  Kotra Copenhagen Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg arbejder på den koreanske ambassade også kaldet Kotra og vi kan måske hjælpe dig med at komme i kontakt med en koreansk leverandør, der kan levere det du efterspørger. Du kan kontakte mig på info@kotra.dk for nærmere information.

vh

Alexander

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

 

ingen kan forholde sig til hvad du mener med X antal ruller, Du bliver nødt til at skrive antal meter samt breden af textilet du ønsker.  Er det et trykkeri eller en rå metervare leverandør du søger eller begge dele?   Skal det være digital print eller kan serigrafi bruges?

Du kunne f.eks spørge hos hos GOT certificerings organisationer om de evt kender en metervare producent/trykkeri

International Association Natural Textile Industry har en database over leverandører.

http://www.naturtextil.com/businesses.html

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)