Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

København: Ønsker tilbud på ejendomsservice - Andelsboligforening / kun en opgang!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 24. Nov 13
Indlæg ialt: 43
Fra  Webflair.dk Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Jeg har netop noteret mig at min andelsboligforening ( 1 opgang - 10 lejligheder), bliver taget i xxxxx, ved at for et større rengøringsfirma til at varetage opgaven, som ejendomsservice (hovedsageligt rengøring af trappeopgang). Pt. giver vi små 3.000 kr pr. md. for en ugentlig rengøring af trappeopgang. Jeg er sikker på der er nogle som kender en person eller mindre virksomhed, som kan varetage denne opgave til langt billigere pris.

Vil derfor høre om der er nogle som kender nogen? Adressen er Vesterbro, København...

Jeg kan træffes pr.mail "mikkel@webflair.dk" el. pr. tlf 60618104

Her er opgavebeskrivelsen fra foreningen af:

Trappevask:

  • 1 Hovedtrappe fejes/vaskes – Udføres en gang om ugen
  • 1 Køkkentrappe fejes/vaskes – Udføres en gang om måneden
  • Renholdelse af måtte i indgangsparti – Udføres en gang om ugen
  • Afstøvning af paneler, vindueskarme og lamper samt fjernelse af spindelvæv – Udføres en gang om måneden

Udendørs renholdelse:

  • Renholdelse og fjernelse af affald på fortov foran ejendommen – Udføres en gang om ugen
  • Renholdelse af kantsten er incl. I tilbudet 

Aflæsninger og lyskilder:

  • Aflæsning af EL, samt udskiftning af defekte lyskilder indvendig på hoved- og køkkentrappe. (Levering af lyskilder faktureres separat) – Udføres løbende 

Vinduespolering:

  • Vinduerne på to trapper pudses indvendig og udvendig – Udføres 6 gange om året

Vinterservice (saltning/snerydning):

 

Omfang:

  • Fortov foran ejendommen samt indgangsdør til hovedtrappe

Ser frem til at høre fra jer

Fra Nyborg
Tilmeldt 9. Apr 07
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

hej mikkel

jeg har stiftet en ejendomsadministration og ejendomsservicefirma - vi kan helt sikkert hjælpe dig. Sender dig pm

god dag

Stifter og partner i www.boligudland.dk

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Aktiv 3 blev stiftet for over 16 år siden, og laver trappevask, ejendomsservice , snerydning og anden viceværtservice i København. Kontaktsiden er her : http://www.aktiv3.dk/kontakt-og-support/

Ellers kan du bare kontakte ejeren , Dan, direkte her : danhove@hotmail.com :)

Mvh

Jimi

Ps: han kan helt sikkert gøre det billigere ;)

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 789
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

Er prisen med eller uden moms? Er I tilfredse med arbejdets udførsel? Prisen kan du som regel altid presse, men pris du angiver lyder ikke til at være helt skæv.

Desuden skal du beregne udgiften pr. beboer. Hvis I har en opgang bor I sikkert 10-12 personer der skal deles om udgiften. Så hvis I hver især kan spare 15-20 kr. om måneden, og samtidig løbe risikoen ved at få en god gammeldags prispresser ind, som skal klare det hele på den halve tid, så følger resultatet også derefter :o)

Jeg har mere end 10 års erfaring i branchen med Glad Ejendomsservice. Men jeg foreslår aldrig at man skal skifte, hvis man er tilfreds med sin nuværende udbyder. Det skulle kun være hvis I kan spare et markant beløb hver måned, og det er ikke muligt når I kun er en enkelt opgang.

Held og lykke med jagten :o)

Venligst

Brian Phillip

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)