Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor tilmelder så få sig vores konkurrence?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Ballerup
Tilmeldt 19. May 14
Indlæg ialt: 5
Fra  The Bow Tie Club Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino!

I går lavede vi denne facebook-konkurrence med meget simple regler:

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Like statusopdateringen (for at få konkurrencen promoveret)

https://www.facebook.com/thebowtieclub.dk/posts/516750545149785?

Inditl nu har 5 liket vores statusopdatering, 208 har set opslaget.

Hvordan kan det være at der er så få likes, når konkurrencen er så simpel at tilmelde sig?

Er den præmien ikke attraktiv nok, har vi sat konkurrencen dårligt op, hvad er der galt?

Al feedback er værdsat, da vi føler os lidt stuck ;-)

Tilmeldt 3. Sep 13
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Det simple svar. Siden har kun få likes - så jeres opslag vil have ganske kort rækkevidde. Når præmien så samtidig "kun" er en butterfly så rækker det bare ikke så langt som hvis det feks var en bærbar. Opslaget er som sådan egentlig ganske fint men jeg ville nok fokusere på at få flere likes på siden. Overvej at lave boostet opslag til jeres målgruppe. Men forbered jer på at det altid er en sej kamp at nå mange likes.

Se evt. om i kan finde en populær facebook side/gruppe at samarbejde med. Det er måske dyrere i starten men også langt større rækkevidde. Jeg er med i en side hvor opslag normalt bliver set af 50.000. Nogen gange op til 200.000. Det har taget 1 år at nå der til helt fra bunden af.

Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 169
Fra  Kapteina Reklame Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lukas,

Pas nu på! Mange af de store sites med mange likes, er muligvis slet ikke i jeres målgruppe. I kan på google købe 10.000 kineser-likes hvis i er desperate efter at have "social proof".

Men jeg vil opfordre jer til stille og roligt at opbygge jeres side via annoncering, konkurrencer og evt. blog indlæg/ekspert indlæg med links. I skulle med mindre budgetter kunne nå 500-1000 likes, indenfor jeres målgruppe, I løbet af en måneds tid.

Jeg tilbyder hjælp til al drift, annoncering, remarketing osv. på Facebook. Hvis det skulle have interesse er i meget velkommen til at tage kontakten!

Mvh Nikolaj

Fra kolding
Tilmeldt 26. Sep 12
Indlæg ialt: 175
Fra  Train4More Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

1. Der er stavefejl

2. Sætningerne er grammatisk sat forkert sammen, det klinger ikke.

3. I skal indsætte ordet butterfly, Ja i sælger butterfly's, men en rockerfeller kan sku være mange ting og se ud på mange måder. 

4. Forkerte krav til at vinde konkurrencen. Det er meget få mennesker der vil tilmelde sig et nyhedsbrev for at vinde en butterfly, fra et firma de ikke kender. (tror jeg)

I skulle måske i stedet for have valgt kravene: Like opslaget, del opslaget, kommenter hvilken farve du ønsker. Så ville i nok efter min mening haft mere succes med konkurrencen. Disse tre krav kan brugeren opfylder uden at skulle "ind på noget andet" det kan de gøre lige der, med det samme. Lige så snart folk skal til at ind alle mulige andre steder, så mister de lidt interessen. 

Havde præmien været større kunne i sikkert godt få flere folk til at gøre det.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)