Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

På udkig efter en frugt leverandør.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Grenå
Tilmeldt 31. May 14
Indlæg ialt: 204
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften.

Som der står i overskriften så er jeg på udkig efter en leverandør af frugt. Mere specifikt så er jeg i første omgang på udkig efter en leverandør af æbler samt ananas. Er det en opgave dit firma kan løfte så hører jeg meget gerne fra dig.

Kan kontaktes på følgende:

Mobil: 26364722
Mail: Jeppe@melonmania.dk

Tilmeldt 18. Apr 15
Indlæg ialt: 73
Fra  TrueKasual Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey

Nogen krav til hvilke lande? og hvilken kvalitet du har brug for?

Ved ikke om du har været forbi dem, men ellers er der jo GASA grønt og HP Frugt. Der er stor importør/leverandør af frugt og grønt (og blomster hvis det skulle blive nødvendigt)

MVH

Steffan

Fra Grenå
Tilmeldt 31. May 14
Indlæg ialt: 204
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steffan.

Har lige tjekket op på HP Frugt og GASA Grønt. Jeg skal bruge frugten til udvikling af et nyt produkt, så jeg ville utroligt gerne, at jeg kan komme i kontakt med nogen af de virksomheder som selv plukker, da jeg gerne vil undgå unødige led så min kostpris ikke tårner i himlen.


- Der er ikke som sådan nogle krav til lande, og jeg tror skam også, at vejen frem findes uden for EU, men ville høre herinde først om der var nogen der kendte til noget. 

God aften :-)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Jeg tvivler stærkt på at du selv vil kunne få frugterne billigere ved egen import.  Er du i øvrigt klar over reglerne for fødevareimport fra 3. lande?

Fra Grenå
Tilmeldt 31. May 14
Indlæg ialt: 204
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn og tak for din henvendelse. 

Jeg ved det ikke. Måske har du ret, men jeg synes det er værd at give det et skud.

Ja. Jeg er bekendt med reglerne for import. 




Side 1 ud af 1 (5 indlæg)