Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sååå... Jeg har en halv milllion - Hvad nu?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jul 15
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa søde Aminoer.

Hvordan bruger man en halv million bedst? Og med bruger, mener jeg bruge dem til at tjene flere penge.

Investere - Men i hvad?

Starte en webshop?

Bolig, ejendomme, udlejning?

Jeg har ladet høre, at det er forholdsvis nemt at starte en ny indtægtskilde op, når man først har lidt penge. Dog er jeg stadig på bar bund. Måske er det også helt forkert, at det er direkte 'let'?.

Hvilke projekter, investeringer, startups eller lign. ville du kaste dig ud i, hvis du havde en halv million? Ikke noget usikkert, men noget du ville mene er forholdsvis risikofrit og gerne skulle give  en månedsløn som er til at leve for.

Jeg er godt klar over det ikke bare er lige - Det er meget sort på hvidt som jeg har skrevet dette, men håber det er til at forstå min pointe.

Glæder mig til at se hvad du ville gøre med pengene.

Mvh

Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 169
Fra  Kapteina Reklame Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er dine kompetencer? Hvad har du næse for?

Jeg kender flere med penge som med god effekt alliere sig med hårdtarbejdende fra arbejderklassen til at bære læsset for en grundløn, mens de selv står for de administrative dele og skummer fløden. Og det kan være alt lige fra webshop, lille butik eller andet. 

Det hele kommer an på dine kompetencer, interesser og forretningssans. Evt. overvej køb af etableret virksomhed - men allier dig med fagfolk inden du køber, og få analyseret de udkårne virksomheder, og deres marked, grundigt!

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 18. Jul 15
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Kapteina:
Jeg kender flere med penge som med god effekt alliere sig med hårdtarbejdende fra arbejderklassen til at bære læsset for en grundløn, mens de selv står for de administrative dele og skummer fløden. Og det kan være alt lige fra webshop, lille butik eller andet. 

Utrolig spændende det du skriver der.

Kender du evt. nogen jeg må sende en mail? Jeg vil gerne høre lidt fra en som selv gør det samt nogen råd til at komme igang.

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

simonph:
Jeg har ladet høre, at det er forholdsvis nemt at starte en ny indtægtskilde op, når man først har lidt penge

Jeg tror ikke der er noget, uanset hvad du kaster dig over, er let at starte, heller ikke med en 1/2 mill. :) det vil stadig kræve arbejde fra din side på den ene sller den anden måde, ihvertilfælde hvis ikke du vil miste dem igen.

simonph:
Ikke noget usikkert, men noget du ville mene er forholdsvis risikofrit

Her løber du ind i det næste "problem" ingen investeringer er risikofri, når du investerer er der altid en usikkerhedsmargin, især hvis du ikke som sådan selv vil have noget med det at gøre, men bare skumme fløden :)

pøj pøj med det alligevel.

//Kim

Tilmeldt 18. Jul 15
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

wphosting:

Her løber du ind i det næste "problem" ingen investeringer er risikofri, når du investerer er der altid en usikkerhedsmargin, især hvis du ikke som sådan selv vil have noget med det at gøre, men bare skumme fløden :)

pøj pøj med det alligevel.

Ja det er jeg klar over. Selvfølgelig vil der altid være en risiko ved at investere. Men jeg mente primært, at jeg ikke var interesseret i at smide alle pengene i et og samme projekt. Man kan vel godt inddele investeringer efter risiko, og hvis man gør det, vil jeg ikke være i den 'farlige' ende i hvert fald. Det var blot det jeg mente :-)

Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 169
Fra  Kapteina Reklame Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Desværre kan jeg ikke udlevere information på bekendte eller kunder som begiver sig i disse lag, med det sagt så er modellen faktisk ret simpel. Du er velkommen til at sende mig en mail på nikolaj@kapteina.dk så kan jeg godt uddybe lidt nærmere. Men det hele bunder I hvad du selv har kompetencer til.

Uanset hvad, så skal der laves investeringer fra din side, og der skal arbejds hårdt - måske mest med hovedet hvis du spiller kortene rigtigt ;-)


Nikolaj

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)