Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv mig feedbackup på mit IT support site

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 20. Dec 11
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer,

Jeg har gennem den sidste måneds tid kørt hårdt på for at få programmeret min nye ide færdig.

En hjemmeside hvor folk kan oprette deres it problemer og få hjælp af alle de andre aktive brugere.

Siden skal fungere som en IT freelance portal hvor personer med en teknisk baggrund, vil have nemmere ved at skaffe arbejde. 
Og hvor personer uden teknisk baggrund vil have nemmere ved at få løst deres problemer.

Jeg er klar over at sådan en side skal have en stor brugerdatabase før den begynder at fungere optimalt.

Men hvad syntes i om ideen, og ikke mindst siden, som kan ses her:  www.itguruen.dk  

I er meget velkommen til at komme med forslag og kritik!

Mvh Morten B

Fra Århus
Tilmeldt 20. Dec 11
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Med den seneste opdatering kan man nu selv markere sig som freelancer "Guru"

På den måde håber jeg på at kunne få flere interesseret i siden!

Fra Århus
Tilmeldt 20. Dec 11
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Seneste opdatering:

viser nu antal kommentarer på oversigten over opgaver. På den måde kan man bedre følge med i aktiviteten på siden.

Samtidig er søgefunktionen forbedret og der er implementeret E-Mail opdateringer på nye private beskeder og kommentarer på sine opgaver.

Jeg savner stadig at få noget mere input på siden, så hvis du har noget ekstra fritid at slå ihjel, så vil jeg sætte stor pris på et par minutter ;)

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Aug 15
Indlæg ialt: 22
Fra  Brand Studio PH Skrevet kl. 07:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej:)

Nu har jeg ikke så meget forstand på det tekniske ved hjemmesider, men jeg synes i høj grad at du vil kunne forbedre din hjemmeside i forhold til design. 

Generelt synes jeg at alt tekst på din hjemmeside ville fungere bedre med en mindre tekststørrelse, det vil få den til at fremstå mere professionelt. En anden skrift type vil bestemt heller ikke være en dårlig ting. Derudover synes jeg at din rækkefølge og placering af elementer på din forside burde være anderledes. Jeg ville placere forklaringen af konceptet med de 3 billeder øverst, og så ville jeg placere dem ved siden af hinanden, med den tilhørende tekst under hvert billede, da det vil gøre det lettere at bearbejde. Jeg ville også flette antal brugere og opgaver mere diskret ind på forsiden, og måske helt øverst i det grå banner. Jeg er lidt i tvivl om jeg ville placere det tre bokse med eksempelopgaver på forsiden, da det også har din egen side. Forsiden generel er for lang, men også samtidig meget tom, da det er en masse white space, hvilket ofte gør en side mere overskuelig, men i dit tilfælde virker overdrevet. Måske kunne du overveje at inddrage noget grafisk design hvor at gøre siden mere interessant og unik. Disse ændringer vil forbedre dit design betydeligt og samtidig få siden til at fremstå mere professionel. 

Din tab med hjælpe virker meget uoverskuelig, og du burde måske sætte det lidt anderledes op. Jeg har ikke lige nogle gode ideer til dig, så hvis jeg var dig ville jeg undersøge hvordan andre lignende sider er bygget op:)

Men eller super fedt koncept, jeg håber at mine kommentarer er hjælpsomme:)

Helle

Fra København
Tilmeldt 26. Jul 15
Indlæg ialt: 27
Fra  proofreading.dk Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Konceptet er fint, men umiddelbart synes jeg, at designet har brug for forbedring. Siden en del af konceptet må være, at folk stoler på de informationer/råd på siden, er det vigtigt at se professionel ud - ellers ville folk ikke tage det alvorligt, fx. se http://stackexchange.com/

Her er mine umiddelbare tanker - håber, de hjælper:

1. Font: du bruger 'Segoe UI' og ikke andet, men problemet er, at Segoe UI understøttes primært kun på Windows - dvs. på min Mac vises det som Times eller lignende. Du skal enten har alternativer (fx. Arial) eller importere/linke til 'Segoe UI', så at den vises rigtigt.

2. ITguruen logo ser lidt 'hobby'-agtig ud og ikke professionel. 

3. Der er alt for meget plads på siden. Jeg vil synes, det også ville hjælpe at vise de seneste opgaver/spørgsmål.

Mht konceptet, er det mening, at IT folk løser ikke-IT folks problemer gratis eller er det en slags 'bidding'-system, ligesom på Amino freelance?

Mvh

David

 

Fra Århus
Tilmeldt 20. Dec 11
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak til Både Helle og David for feedback.

Jeg har gennemgået jeres foreslag og siden har gennem det sidste stykke tid fået ændret sit design en smule ;)

David:

Meningen er at siden skal fungere som et online IT-værksted. Et sted hvor almindelige mennesker kan oprette deres problemer som en "sag/opgave" og derefter vil vores Guruer starte en dialog med dem. Det er muligt for alle at kommentere på opgaverne, men får at skabe noget tryghed vedr. de forskellige brugere, så bliver vores mest trofaste brugere og hjælpsomme brugere tildelt et "G" verificeret Guru.

Lige nu er der 2 (3) Guruer på siden, og det er rigeligt til at behandle de få opgaver som vi får. 

På sigt er det meningen at vi skal have et samarbejde med flere mennesker fra forskellige steder i landet. Og på et endnu senere tidspunkt, skal det være muligt for forretningen at oprette sig derinde og fungere som en partner til ITguruen.dk 

Jeg har en ide om at vi på et tidspunkt kan skabe noget samarbejde med forskellige IT forretninger, hvor folk kan indlevere deres PC'er.
Det hænder desværre at problemet ikke kan løses over nettet, da PCen kan have en større hardwarefejl. Men så kan man få en rabat ved at indlevere den på et værksted vi samarbejder med.

Hva angår logoet, så kan jeg godt li den lidt "mindre seriøse" tone det giver, så det hele ikke bliver så gråt og kedeligt ;)

I må endelig tage fat i mig igen hvis i har yderligere forslag!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)