Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ide til webshop produkt

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved ikke om det er en god ide for nogen, men at sælge hudfarvede plastre til den lidt brunere del af befolkningen. Plastre er jo til for at camouflere et sår, så jeg kan da godt se hvis nogen gerne vil have brune plastre. Kan se at de er noget der deler vandene i ekstrabladet, fordi en adopteret i Sverige kalder det racisme at hun kun kan købe beige. Jeg kalder det et spørgsmål om efterspørgsel.

http://ekstrabladet.dk/nationen/traet-af-racistiske-plastre-kraever-brunt-og-sort/5680853

Man er altså svagt begavet hvis man tror det ikke eksisterer, men dem der handler det har vel ikke set et behov. Jeg tror behovet opstår nu, og naturligvis kan du købe brune plastre på alibaba, det er faktisk en fed vare at sælge fordi den er billig i indkøb, vejer og fylder meget lidt så varen kan sendes per brev, og avancen kan sikkert være relativ god.

http://www.alibaba.com/product-detail/black-adhesive-bandage-for-black-people_1490997655.html?spm=a2700.7724838.35.1.vsSF4I

Kan du købe dem her for 2,80øre per styk og pakke 20-30 plastre og sælge dem for 60kr. incl. transport så har du potentielt en god business.

Mvh

Mr. A

 

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe, typisk Sverige. Nationen af ultra politiske korekte, og håbløst butthurt mennesker.

Trunten som bitcher om det, er da helt bestemt også virkelig vred.

Forbyde beige? Hader alle hvide. Hvem sagde racisme?

Men du burde nok kunne få god succes i Sverige af alle lande. Der bliver bukket og gjort ved for at please "de andre" så meget det er muligt. Så skynd dig at sælg dem i stor stil, du vil få samtlige svenske korrekte til at købe. Specielt de som lige pludselig ser racisme i alting, i særdeleshed bøger de selv læste med stor glæde som små.

Du skal da endelig også sælge støtte-plastre. De skal markedføres som mærke-plastre til hvide personer, som vil gå imod racismen. Millionerne vil rulle ind!

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)