Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alternativer til mono.net ?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Apr 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

For knap 2 uger siden købte jeg en shop løsning hos mono.net. Jeg syntes umiddelbart at det virkede super let at lave siden selv i deres meget brugervenlige system, men har også erfareret flere gange nu, at deres kundeservice ikke er særlig god... Da jeg bookede min shop hos dem, fik jeg det indtryk at jeg for 200 kr. pr. måned fik shop løsningen + 1 mail adresse (min fejl). Mail adressen får man så kun hvis man køber 1 år. Jeg kunne godt finde på at købe 1 års abonnement hos dem, men jeg vil gerne lige igang først, og efter at have erfaret deres kundeservice ikke er særlig god, har jeg egentlig ikke lyst til at købe 1 helt år, for at få en mail adresse. Man kan så, som månedlig betaler, tilkøbe en mail adresse, men synes godt nok det er for dyrt. Som sagt trækker deres kundeservice heller ikke ligefrem op lige nu, så jeg overvejer at finde noget andet inden jeg kommer for godt igang.

Kender i til nogen gode alternativer? 

Fra København
Tilmeldt 24. Apr 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej mode.med.mere,

Jeg er ansvarlig for kundeserviceafdelingen i mono.net, og jeg vil starte med at sige, at jeg er oprigtigt ked af at høre, at du ikke har fået en god kundeservice! 

Vi har netop haft ferie i mono.net hvorfor der har været længere svartider end normalt, men med dette sagt er der selvfølgelig ikke nogen undskyldning for at du ikke har modtaget en god kundeservice. Vores filosofi i mono.net er at skabe så meget værdi for vores brugere som muligt, og en af kernestenene i denne er netop ved at yde en god kundeservice, og vores Trustpilot-anmeldelser viser også at vi generelt formår at give en god kundeservice. Jeg beklager dog stadig meget for, at vi ikke har formået at give dig en god serviceoplevelse. 

Vedrørende e-mailabonnementet, så kan du tilkøbe én e-mailkonto for 20 kroner om måneden som et tilkøbsabonnement til dit hjemmesideabonnement. Hvis du er i tvivl om hvorvidt du ønsker at betale årligt for dit hjemmesideabonnement, så vil jeg anbefale dig at købe denne ene e-mailkonto til 20 kroner. Hvis hdu herefter beslutter dig for at du ønsker årlig betaling, som inkluderer én gratis e-mailkonto skal jeg sørge for, at dit e-mailaboonnement bliver opgraderet til årlig betaling gratis det første år, som er dette du får i tilbuddet ved årlige abonnementer. 

Jeg håber derfor meget at du ikke har mistet modet med at få hjælp og inspiration til din hjemmeside. Jeg vil personligt sørge for at du får den gode service du kan forvente hos mono.net. Jeg kan desværre ikke finde din hjemmeside ud fra dit Amino-brugernavn, da jeg ellers personligt ville have kontaktet dig for at tilbyde dig min hjælp. Fremadrettet skal du være mere end velkommen til at rette dine supporthenvendelser til att: Cecilie.

Jeg beklager endnu en gang for ulejligheden! 

De bedste hilsner,
Cecilie Abildgaard Nielsen - Support Manager hos mono.net

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa 

Det lyder som en træls oplevelse, som sikkert ikke står i mål med de forventinger og ambitioner som du selv har til din egen forretning? 

Der findes et stort udvalg af løsninger hvorigennem du kan “leje“ en webshop igennem et CMS som det mono.net tilbyder. Nu ved jeg ikke det konkrete beløb som du skal betale hos mono.net for den løsning du efterspørger, men som udgangspunkt vil jeg mene at de er nogle af de billigste du finder. 

I min optik skal du måske overveje hvorvidt du overhovedet ønsker en løsning hvor du blot lejer dig ind. Har du overvejet mulighederne for et Open Source løsning hvor du både er ejer af brugs- og ophavsretten? Hertil vil der typisk ikke være nogle påtvunget løbende omkostninger, såfremt du kan stå for driften på egen hånd. 

Vi bygger alle vores kunders løsninger i WordPress CMS, hvorigennem vi ingen løbende omkostninger påtvinger. Jeg har dog fuld forståelse for at hvis de start budget er lavt, så virker en “lejeordning“ fristende, men måske ikke så fristende igen når du alligevel skal opkræves for et helt år ud i fremtiden? 

Smid mig evt. en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk, eller giv mig et kald pr. tlf. 27 58 02 92. Så kan vi tage en snak omkring dine muligheder i WordPress. 

Uanset hvad ønsker jeg dig held og lykke med dit webshop projekt :-) 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)