Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få GODKENDT din webshop - GRATIS

Side 7 ud af 7 (64 indlæg)
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 23:14 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasheed Danesi:

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Modehaus:

Thomas Frost:

Når man stiller økonomiske garantier på et åbent forum, må man også forvente at der spørges ind til hvordan og hvorfor.

Det ville klæde trådstarter bare at svare, fremfor at svare udenom. Dermed ikke sagt trådstarter ikke har rent mel i posen, det har jeg intet belæg for at sige han ikke har, men det er en lidt besynderlig opførsel, og det ville skabe mere tillid hvis trådstarter bare svarede, fremfor at blive fornærmet.

Yes 

Yes

Yes

Man beder selv om det, når man vælger at smide noget op herinde og så skal man også være villig til at svare på evt. kritiske spørgsmål. Ellers giver det ikke rigtig mening.

God dag!

Yes

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 08:44 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Webshop Mærket:

Alle webshops bør som udgangspunkt være godkendt, så kunderne har let ved at gennemskue om webshoppen lever op til lovgivningen på området.

Webshop Mærket er en GRATIS ordning for danske webshops.

Det er 100 % GRATIS for webshoppen både at ansøge og at benytte Webshop Mærket, så der er ingen grund til at betale 1.000-vis af kroner til andre mærkningsordninger.

Sådan bliver din webshop godkendt:

1. Gå til http://webshop-maerket.dk
2. Klik på det GULE felt til højre "Ansøg om godkendelse ..."
3. Udfyld 1. side af skemaet

Du vil indenfor 48 timer modtage svar på om din webshop er godkendt, eller om der evt. skal laves nogle tilretninger.

Har du spørgsmål om Webshop Mærket er du velkommen til at kontakte os via email: kr@ShopNyt.dk

Med venlig hilsen

Kurt Rasmussen

Webshop Mærket

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 09:11 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,3 stjerner givet af 6 person

Wink For din egen skyld tror jeg du bruger tiden bedre på, at svare direkte på de spørgsmål du bliver stillet, istedet for at klappe i (ikke besvare) eller "snakke udenom").

Du har nu i din egen tråd været passiv med besvarelser siden den 24. november (altså i mere end 2 uger) . Det går simpelthen ikke i en on-line verden og et åben forum. Wink

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 13:25 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,8 stjerner givet af 5 person

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
svare direkte på de spørgsmål du bliver stillet

Hej Ib.

Selv du må efterhånden have fattet at økonomiske oplysninger IKKE deles i et åbent forum.

Webshop-ejere som har en reel interesse i info kan henvende sig direkte til mig på kr@shopnyt.dk

Da du tydeligvis ikke har nogen interesse i hverken Webshop Mærket eller min person, men blot fyrer negative kommentarer af i alle de tråde du kommer i nærheden af, vil jeg ikke spilde mere tid på dine indlæg.

Med venlig hilsen

Kurt

Side 7 ud af 7 (64 indlæg)