Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få GODKENDT din webshop - GRATIS

Side 6 ud af 7 (64 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 13:40 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kurt

Nyt spørgsmål, jeg kan se at virksomheden er personlig ejet. Det er altså dig selv personligt der hæfter for garantien .. hvorfor sagde du ikke bare det?

Hvordan kan det være at der på hjemmesiden står "/v Kurt Rasmussen" mens der på hhv. cvr.dk og dk-hostmaster står "/v Jeanne Købke" hvem af jer to er den faktiske ejer af forretningen?

Tilmeldt 7. Oct 13
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 14:16 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,8 stjerner givet af 5 person

Helt ærligt Mikkel, du virker som en der trænger til noget frisk luft. Skal jeg omvendt spørge dig, hvorfor der under dit amino navn står "Mikjaer ApS", men på CVR står "Mikjaer Hosting ApS"? Hvorfor din hjemmeside er lukket eller hvorfor du har skiftet adresse på virksomheden 2 gange om året? Er det hele noget fusk? Betaler du ikke huslejen? Spøg til side, er ikke interesseret i dine svar. Pointen er bare, at der ikke er nogen grund til at du endnu engang puster til ilden..

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 14:28 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Mortenice:
"Mikjaer ApS", men på CVR står "Mikjaer Hosting ApS"?

Hvis jeg præsenterede et produkt med afsenderen Mikjaer ApS så ville jeg da også forvente at få kritiske spørgsmål, særligt hvis jeg forsøgte at starte et forsikringsselskab.

Du kunne også kritisere mig for et 3 år gammelt billede og tilhørende adresse :-)

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 14:33 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Mortenice:
Betaler du ikke huslejen? Spøg til side, er ikke interesseret i dine svar

Du har dog stadig ikke forstået pointen ... jeg har ikke noget imod at fortælle om min historie, hvordan jeg er blevet smidt ud af min lejlighed og sidenhen har flyttet rundt for at finde et sted at være ... Det jeg finder suspekt er at man åbenbart er så bange for svaret at man som en anden politiker lader som om spørgsmålet ikke er blevet stillet.

Desuden, tak for headsup ... jeg har rettet min profil til. Mikjaer.com tænker jeg på et eller andet tidspunkt bliver til min privat blog igen, den ligger pt. på http://www.ekimrebyc.dk :-) ... men dét er nok det der begynder at være offtopic, har du lyst til at snakke videre så skriv lige en pm :-)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 18. Mar 13
Indlæg ialt: 163
Fra  Techstore Skrevet kl. 15:02 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 4 person

Kan ikke se hvorfor det er det store problem for dig Mikkel?
Manden skal jo ikke stå til regnskab over for dig hvor pengene kommer fra.
Kan jo komme fra flere ganske fornuftige forklaringer.
Man kan jo vælge at støtte op om det eller ej. Vil da tro man som webshop ejer taler tingene igennem og der er nogle betingelser der skal skrives under på.
Kan godt følge Kurt i han ikke gider bruge tid på flere personlige spørgsmål, manden er blevet høvlet ned i denne tråd.

/Lasse

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 15:08 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Når man stiller økonomiske garantier på et åbent forum, må man også forvente at der spørges ind til hvordan og hvorfor.

Det ville klæde trådstarter bare at svare, fremfor at svare udenom. Dermed ikke sagt trådstarter ikke har rent mel i posen, det har jeg intet belæg for at sige han ikke har, men det er en lidt besynderlig opførsel, og det ville skabe mere tillid hvis trådstarter bare svarede, fremfor at blive fornærmet.

Tilmeldt 29. Apr 15
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 15:36 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Frost:

Når man stiller økonomiske garantier på et åbent forum, må man også forvente at der spørges ind til hvordan og hvorfor.

Det ville klæde trådstarter bare at svare, fremfor at svare udenom. Dermed ikke sagt trådstarter ikke har rent mel i posen, det har jeg intet belæg for at sige han ikke har, men det er en lidt besynderlig opførsel, og det ville skabe mere tillid hvis trådstarter bare svarede, fremfor at blive fornærmet.

Yes 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 16:23 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Modehaus:

Thomas Frost:

Når man stiller økonomiske garantier på et åbent forum, må man også forvente at der spørges ind til hvordan og hvorfor.

Det ville klæde trådstarter bare at svare, fremfor at svare udenom. Dermed ikke sagt trådstarter ikke har rent mel i posen, det har jeg intet belæg for at sige han ikke har, men det er en lidt besynderlig opførsel, og det ville skabe mere tillid hvis trådstarter bare svarede, fremfor at blive fornærmet.

Yes 

Yes

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46444
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:41 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Mortenice:
Helt ærligt Mikkel, du virker som en der trænger til noget frisk luft. Skal jeg omvendt spørge dig,
der er da fandes til forskel. Et ApS er hvad dets CVR klart angiver og kan ha binavne - En personlig virksomhed er som personen - Her skal man jo ikke ha EN person stående som ikke svarer til den som står i CVR

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 167
Fra  edoa.dk Skrevet kl. 09:58 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Modehaus:

Thomas Frost:

Når man stiller økonomiske garantier på et åbent forum, må man også forvente at der spørges ind til hvordan og hvorfor.

Det ville klæde trådstarter bare at svare, fremfor at svare udenom. Dermed ikke sagt trådstarter ikke har rent mel i posen, det har jeg intet belæg for at sige han ikke har, men det er en lidt besynderlig opførsel, og det ville skabe mere tillid hvis trådstarter bare svarede, fremfor at blive fornærmet.

Yes 

Yes

Yes

Man beder selv om det, når man vælger at smide noget op herinde og så skal man også være villig til at svare på evt. kritiske spørgsmål. Ellers giver det ikke rigtig mening.

God dag!

Side 6 ud af 7 (64 indlæg)