Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mine kunder hopper fra?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey,

Kan i se eller finde årsagen til at hvorfor 13% af mine kunder hopper fra, når de lander på http://wonderhair.dk/cart  når de har tilføjet et produkt? 

Tilmeldt 9. May 12
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit gæt vil være antallet af betalingsmetoder. Du er afhængig af at have enten et American Express, et Visa eller et MasterCard. Smid nogle flere muligheder på. MobilePay, PayPal m.v. Tror det vil hjælpe meget. :-)

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøver og smide flere kort ind på shoppen :D

Fra Kolding
Tilmeldt 6. Jul 15
Indlæg ialt: 13
Fra  Designkataloget.dk Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har oplevet samme problem. Nu kender jeg ikke lige din målgruppe, men mine produkter er typisk henvendt kvinder, og der er en tendens til bare at fylde i kurven, og så lukke siden ned efterfølgende. 
Det kan også være fordi, hvis man har mange produkter at de vil "gemme" produktet, mens de kigger på andre produkter. F.eks hvis de skal opnå 400 kr for fri fragt, og det valgte kostede 350, så vil de typisk kigge efter noget mere. 

Det er noget andet hvis folk udfylder alt deres information, og dernæst hopper fra, eftersom de var besluttet på at købe indtil de stødte på noget. 

Det er mine erfaringer i hvertfald, jeg har prøvet at spørge nogle, og analyseret på køn/alder osv. Og fundet frem til at man ikke skal tage det så tungt. Men igen! Afhænger af målgruppen/produktet. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 28. May 13
Indlæg ialt: 19
Fra  Resite.dk Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en lille ting - men bliver personligt frustreret af hende service damen der popper op... Chat med os-baren er nok!

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 303
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror du skal prøve at skabe noget mere tryghed på "cart" siden. På en eller anden måde fortælle, at betalingen foregår igennem et sikkert SSL-betalingsvindue. Samt - som der bliver nævnt - ha' nogle flere betalingsmuligheder. Du har ikke mulighed for, at lave et logo af Dankortet, såfremt du tager det?

Synes det er fint, at du har noget "chat med os", samt "Godkendt webshop". Det viser, at du har prøvet at arbejde med det.

Uanset hvad, vil der altid være en vis afvisningsprocent ved kurven. Gør du sådan, at prisen for fragt bliver udskrevet på kurven eller først ved checkout? Det kunne muligvis komme bag på nogle, at de skal betale x kroner mere. Det er jo på cart siden, hvor de får deres samlede pris for hvad de har lagt i kurven.

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Marina Alenskaja:

Det er en lille ting - men bliver personligt frustreret af hende service damen der popper op... Chat med os-baren er nok!

 

Synes persolint at det har hjulpet en del :)

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

 

Er ved at undersøg om jeg kan få tilføjet flere betalingskort ind på siden her, evt mobilpay?. Vil forsøg og skabe et mere tryg betaling. Synes det er bare mærkeligt at 13% falder fra, allaerede derinde

 

Samuel Blander Glaes:

Tror du skal prøve at skabe noget mere tryghed på "cart" siden. På en eller anden måde fortælle, at betalingen foregår igennem et sikkert SSL-betalingsvindue. Samt - som der bliver nævnt - ha' nogle flere betalingsmuligheder. Du har ikke mulighed for, at lave et logo af Dankortet, såfremt du tager det?

Synes det er fint, at du har noget "chat med os", samt "Godkendt webshop". Det viser, at du har prøvet at arbejde med det.

Uanset hvad, vil der altid være en vis afvisningsprocent ved kurven. Gør du sådan, at prisen for fragt bliver udskrevet på kurven eller først ved checkout? Det kunne muligvis komme bag på nogle, at de skal betale x kroner mere. Det er jo på cart siden, hvor de får deres samlede pris for hvad de har lagt i kurven.

Fra Aarhus
Tilmeldt 28. May 13
Indlæg ialt: 19
Fra  Resite.dk Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

At have en irriterende animation af en typisk shutterstock eller lign. dame? Hmm..

Jeg tænker bare at folk jo godt kan se chat funktionen uden at den skal skabe irritation.

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 303
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

AP:
Er ved at undersøg om jeg kan få tilføjet flere betalingskort ind på siden her, evt mobilpay?. Vil forsøg og skabe et mere tryg betaling. Synes det er bare mærkeligt at 13% falder fra, allaerede derinde

Hvis du har behov for hjælp til opsætning af MobilePay Online eller andre betalingskort så kontakt os endelig. Vi er forhandlere hos Clearhaus og Quickpay, så vi kan lynhurtigt få en solid løsning op til dig :-)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)