Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dansk webhost der bruger Digital Ocean?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Mar 13
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, som der står i titlen: Findes der en dansk webhost, der bruger Digital Ocean? Jeg har hørt meget godt om DO, men kan ikke selv stå for opsætningen hos dem, så jeg har brug for nogen til det.

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 07:24
Hvor mange stjerner giver du? :

For en professionel hosting-udbyder vil det bedre kunne betale sig for disse at blive hostet hos udbyderne af de datacentre som DO bruger. Jeg kan ikke afvise at der er nogen der bruger DO til det, men så mø det næsten være i en opstartsfase.

Hvis du gerne vil have sat et DO miljø op, så send mig en PB, så kan jeg give dig et godt tilbud på opsætning af det du skal bruge.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra Kolding
Tilmeldt 27. Oct 14
Indlæg ialt: 83
Fra  Syswatch Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Vi anvender ikke Digital Ocean som platform i det daglige, da vi har eget datacenter, men jeg anvender det privat til forskellige formål.
Du kan kontakte mig, så kan jeg sikkert godt hjælpe dig med opsætning osv.

Jesper Andersen
Gohosting.dk

Tilmeldt 29. Mar 13
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarene!

Dan Storm:
For en professionel hosting-udbyder vil det bedre kunne betale sig for disse at blive hostet hos udbyderne af de datacentre som DO bruger.

Oho, godt at vide. Er der så en dansk webhost, som bliver hostet hos udbyderne af de datacentre, som DO bruger? :)

Min hidtidige host (som lukker) har haft problemer med sit amerikanske datacenter, og jeg har fået meget godt at vide om DO's selvsamme, så det er derfor jeg spørger.

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Infopreneur:
Oho, godt at vide. Er der så en dansk webhost, som bliver hostet hos udbyderne af de datacentre, som DO bruger? :)

Langt de fleste low-price selskaber gør sandsynligvis (da hosting i Danmark er noget dyrere generelt) - dem som DO bruger er ret store og Amazon bruger dem også; så der er ikke så mange konkurrenter på det marked (men selvfølgelig er der nogen).

Infopreneur:
Min hidtidige host (som lukker) har haft problemer med sit amerikanske datacenter, og jeg har fået meget godt at vide om DO's selvsamme, så det er derfor jeg spørger.

Uden at vide hvilket host du snakker om, så er det typisk ikke datacentrene der er problemet, men dem som anvender dem.

Typisk stiller et datacenter strøm og internet til rådighed. Herfra er der nogle muligheder for kunder i datacentrene; man kan lease, købe eller selv komme med hardware til datacentret. Hvad kunderne gør med hardwaren, har datacentrerene reelt set ingen indflydelse på - de bliver bare ved med at levere strøm og internet.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)