Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger prototype og produktion af legesager i træ

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Sep 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Min ambition er at oprette et firma med kreativ legesager - designet af mig. Jeg er nået så langt i processen, at jeg nu mangler få mine ideer professionelt skitseret - samt finde producent

Derfor søger jeg kontakt til producenter til prototyper og selve produktionen. 

Mange af mine designs skal produceres i træ - og herefter males. Det er vigtigt at produktet er CE-godkendt og opfylder andre standarder for legesager i EU

Derudover er enkelte elementer i legesagerne metal. 

Jeg er i tivlv hvorvidt jeg skal kigge efter producent i polen, litaun ect. eller Asien. Jeg har overvejet tage kontant til figurfabrikken og benytte dem som mellem del mellem produktionen i kina og mig. 

Mvh Kimie 

Tilmeldt 9. Aug 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan nok hjælpe dig mht skitsering og muligvis også med prototype og finde producent. Det kommer an på kompleksiteten af legetøjet - kan jeg få lov at se en tegning? Og jeg sender gerne en portfolio retur :)

Umiddelbart ville jeg sige at en god prototype vil hjælpe dig med at formidle idéen når du skal shoppe producenter, få CE-godkendelse og finde salgskanaler. 

Fra København
Tilmeldt 6. Jul 15
Indlæg ialt: 44
Fra  Kotra Copenhagen Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kimie,

Jeg arbejder for den sydkoreanske ambassade, så vi har en del kontakter til asien. Hvis du kan komme med en mere præcis beskrivelse af det legetøj du vil have produceret, kan jeg måske få dig nogle tilbud. 

Du er velkommen til at kontakte mig på info@kotra.dk

Kotra Copenhagen er handelsafdelingen ved den Sydkoreanske ambassade i Danmark og hører under Ministeriet for Handel, Industri og Energi, Sydkorea.

Tilmeldt 7. Aug 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Kimie, Jeg er animator og kunne godt tænke mig lidt omtale her på amino som en start, derfor vil jeg gerne tilbyde dig at modellere dit legetøj i 3d software saådan du kan bruge det som fremvisning materiale på en evt. hjemmeside, og endvidre vil jeg kunne sætte modellerne op på 3d libraries sådan dine modeller kunne frit benyttes af arkitekter og lign. til visualisering. Gift

MVH

Fra nasielsk
Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 68
Fra  Nordmet sp. z.o.o. Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kimie,

Vi udfører ting til børn i træ malet med børenvenlig maling og med CE certifikater.

Vi kan producere prototyper og små serier og vi udfører  alt i 3D eller andet dokumentationsmateriale du kunne tænke dig.

Kort leveringstid og ingen risiko for,, at du modtager et produkt der ikke svarer til din produktbeskrivelse.

MAnge Hilsener Christian

cw@nordmet.pl

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)