Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det lige meget hvilket hjemmeside program jeg bruger i forhold til søgemaskine optimering (SEO)

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

@Dan Storm

Undskyldning modtaget, ingen problemer herfra.

God weekend, det er snart Smile

Tilmeldt 7. Aug 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for dit svar og det kan godt være jeg tager kontakt til dig.

 

Hilsen Chris

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Grundlæggende er der stor forskel på, hvor SEO venlige de forskellige systemer kan opsættes uden manuel programmering og filretning.

En hel del systemer har behov for plugins, for at løse de værste uhensigtsmæssigheder og kan på den måde opsættes til at fungere fint i praksis.

Få systemer er låste, så det slet ikke er muligt – det er typisk systemer med en online editor som f.eks. ones og andre ”gør det let” systemer a la WIX.

Web editoren hos One.com har en del mangel på muligheder, når det kommer til SEO, her er det mest det tekniske, som giver udfordringer.

Så vidt jeg husker (meget længe siden jeg pillede ved sådan et setup) kan systemets svagheder afhjælpes manuelt, men det er bare ikke særlig brugervenligt.

Thomas har fuldstændigt ret i, at Wordpress med de rigtige plugins installeret og korrekt opsætning, langt bedre dækker alle de ønsker, der måtte opstå på SEO fronten.

Herudover er det meget nemt, at finde gode gratis guides til opsætningen, hvilket man ikke kan sige om de snørklede tilretninger du skal igennem for at få et one setup til at spille (f.eks. hastighedsoptimering, redirects i .htaccess filen osv)

Eneste ulempe ved Wordpress, er større interesse fra hackernes side.

Skifter du til Wordpress, så vær opmærksom på:

Hastighed:

- Hostingudbyderens mysql servers hastighed (vælg f.eks. ikke web10 pt)
- Installer f.eks. W3 total cache
- Nok ram til installationen (Gigahost giver mulighed for 512 mb)

SEO:

- SEO by Yoast, let at sætte op – masser af online guides.
- RSS include, får dine sider med i dit RSS feed.


Sikkerhed:

- Wordfence kan hjælpe godt her.
- Køb et tema, der opdateres kontinuerligt f.eks. fra Kristi
- Opdater altid ti nyeste WP udgave.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Chris Andersen:

Jeg har oprettet min hjemmeside www.pavabilsyn-silkeborg.dk i et program der hedder web editor hos one.com og er i gang med at lave (SEO) og er blevet lidt i tvivl

om jeg skulle have oprettet den i Wordpress. Er fint tilfreds med opsætning brugervenlighed layout O.S.V. Men tænker på om der er forskel på hvor god søgemaskine

optimering man kan lave fra program til program, eller om det ikke har nogen betydning.




Jeg kan kun være enig med Thomas Frost. Du kan roligt regne med han ved hvad han taler om når det gælder SEO.

Når det så er sagt, så kan jeg se du faktisk HAR du faktisk fået skiftet til WordPress allerede nu.

Jeg har ikke tjekket om du har fået lavet de tekniske nødvendige omdirigeringer, men hvis du har valgt Thomas Frost er jeg sikker på der er styr på det :-)

Sparetips på Sparefeber.dk

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)