Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor sælger jeg hjemmesider?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Mar 12
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nu leget med udvikling af hjemmesider i en del år, og vil derfor igang med sælge dem. Jeg er dog i tvivl om, hvordan jeg får kunder i hus. Er der nogle, der kan give mig råd med på vejen? Jeg har en idé om, at der er utroligt mange om buddet inde på freelancerdelen herinde - kan det betale sig at købe en plus profil, hvis det udelukkende er salg, man går efter? Hvilke andre platforme kan benyttes?

Digital Markedsføring | kontakt@frederikbaastrup.dk

Fra Bispebjerg
Tilmeldt 25. Jan 12
Indlæg ialt: 240
Fra  RealMadridFan Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Tilbyder gratis hjælp til både offline og online marketing, skriv til mig!

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 22. Mar 12
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror, at jeg fik formuleret mig forkert. Det jeg gerne vil sælge er ikke færdiglavede hjemmesider, men webdesign - altså tilbyde små virksomheder at opsætte deres hjemmeside. Jeg er bare lidt på bar bund angående dét at finde kunder - så jeg ville høre, om der findes andre steder end Amino Freelancer, hvor man kan gøre det. Jeg vil nemlig gerne lige se tiden lidt an, inden jeg ofrer penge på et PLUS-abonnement. Men tak for svarene ellers... 

Digital Markedsføring | kontakt@frederikbaastrup.dk

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du skal først og fremmest vise hvad du kan, en flot hjemmeside med gode referencer er et must.

Dengang vi startede brugte vi enormt meget tid på SEO, så vi kom op på næsten alt hvad der vedrører vores kompetencer, så kunderne kom fra Google.

Det er især starten der er svær og det skal investeres hundredvis af timer i synlighed og markedsføring.

Når først bolden ruller, er det nemt, så kommer ordrerne via anbefalinger og via faste samarbejdspartnere, f.eks. reklame-bureauer, grafiske bureauer m.m. Dette er dog kun tilfældet hvis du arbejder langsigtet og er hardcore programmør. Hvis du vil satse på at lave "nemme" små hjemmesider med tempalates og plugins, uden at være udvikler, skal du ikke regne med at skabe en god forretning (chancen er i hvert fald meget meget lille).

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)