Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

xampp virker ikke, Safari samarbejder ikke, hjælp søges!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jun 13
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg er ret grøn i computerteknik, så jeg har lige et spørgsmål jeg håber der er nogen der kan hjælpe med

Sidder og prøver at downloade xampp, så jeg kan lege med WP uden at skulle købe hosting mv.

Hver gang jeg prøver at få det op og køre, melder min Mac at den ikke kan få forbindelse til serveren "xxx-imac.local" (xxx er mit navn)

Jeg har opdateret, genstartet. Prøvet de forskellige ting der står jeg skal....? inetet ser ud til at virke. Det vil bare ikke lykkes for mig

Nogen der kan hjælpe, sådan lige?

Venlig hilsen Maria

Fra København
Tilmeldt 25. Dec 14
Indlæg ialt: 75
Fra  Universe of Games Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 2. Jun 13
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 00:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolaj,

Jeg bruger skam Youtube rigtig meget. Problemet er, at jeg ikke kan komme til at gøre som videoerne viser. Jeg tænker jeg har noget rod med min safari, da min computer melder at den ikke kan oprette forbindelse (som prøvet beskrevet tidligere) Det er det der forvirre mig og som får mig til at blive bare en anelse frustreret.... :-)

Venlig hilsen

Maria

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 00:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes at MAMP er meget nemt og brugervenligt. Jeg har tidligere brugt den en del (bruger Vagrant nu, mere nørdet)

Mvh Carsten

Fra København
Tilmeldt 25. Dec 14
Indlæg ialt: 75
Fra  Universe of Games Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maria.

Jeg underskylder hvis jeg ikke forstod dig rigtigt, men da du skarv du hvis grøn på området ville jeg bare fortælle dig, at som ordblind(som jeg er) kunne Youtube hjælpe dig meget... Som jeg nu læser du er helt med på.Smile

Med hensyn til dit problem, er jeg kommet i tanke om, jeg selv har haft problemer med skype og xampp da de bruger samme port.

Hvis det det ikke er det, vil jeg ikke bruge mere af din tid, og håber der er en andre som kan hjælpe dig Wink

Hilsen og god weekend

Nikolaj

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Dec 13
Indlæg ialt: 150
Fra  ADONE Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du ikke er så computer savy, så er det nok desktop server du skal overveje at købe istedet for. ;)  

Må hellere sige med det samme at jeg ikke har nogen økonomiske interesser, og er heller ikke et problem jeg selv ville bruge (har sat det op til et par venner der minder om din situtation dog)... 



XAMPP og MAMP er fine og nemme, men tvivler ud fra dit indlæg du vil komme til at syntes det er nemt, hvis du allerede har problemer med installeringen ... :-) 

Mvh
Dennis O. Madsen
Konsulent ADONE.DK 

Vi er ADONE et bureau på Store Torv i Aarhus.
ADONE.DK 

Tilmeldt 2. Jun 13
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten

Tak for input, -jeg vil prøve MAMP af i stedet! :-)

Tilmeldt 2. Jun 13
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolaj,

No worries, jeg takker stadig for du gav dig tid til at svare på mit indlæg :-)

God aften til dig!

Vh Maria

Tilmeldt 2. Jun 13
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis,

Tak for input, det vil jeg se nærmere på, hvis jeg også har problemer med MAMP :-)

Vh Maria

Tilmeldt 2. Jun 13
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten,

Vil bare lige sige dig tak for forslag! MAMP er nu installeret og jeg skal igang med at lege med WP! Big Smile

Venlig hilsen

Maria

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)