Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GRATIS kundekald-system til fx restauranter, cafeer, mv.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Oct 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Vi har lavet et GRATIS kundekald-system, der kan bruges mange forskellige steder, som fx restauranter, cafeer, cykelhandlere, vareudleveringer, bilværksteder, bådudlejning, osv.

Kort fortalt så sender SMS GoGet en besked til kundens telefon, når ordren er klar. På denne måde slipper dine kunder for at stå i en opslidende kø.

SMS GoGet erstatter de traditionelle kaldesystemer med den telefon vi alle har. Du slipper for fx at skulle have et brik-system eller lignende, hvor der skal bruges tid og penge på at brikkerne skal serviceres og oplades - eller de bliver stjålet.

Det er simpelt og ligetil både for dig og kunden.

Læs mere og opret dig GRATIS på www.smsgoget.com.

God fornøjelse!

SMS GoGet

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

SMSGoGet:
Vi har lavet et GRATIS kundekald-system

Spørgsmål: Hvis det er gratis - hvordan kommer sms'erne så ud? De koster vel penge at sende?

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Af ren nysgerrighed, er der nogle POS systemer GoGet er integreret i?

Og på en personlig note, så ville jeg nok stille mig lidt undrende overfor at en butik spørger efter mit mobilnummer når jeg betaler for min mad.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Tilmeldt 16. Oct 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Niels,

Det er helt korrekt at det koster penge at sende SMS'erne ud. Den omkostning dækker vi. Vi ser det som en markedsføringsudgift til vores næste projekt (som jeg ikke helt kan løfte sløret for endnu :-)) 

Tilmeldt 16. Oct 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dan,

Vi er ikke integreret med nogle POS systemer - endnu :-)

Spørgsmålet om kunden vil afgive deres mobilnummer var en af de helt store overvejelser vi havde. Der er derfor bygget ind i systemet at det slettes efter endt brug, så det ikke kan misbruges. Dem der bruger det i dag har ikke oplevet det som et problem. De siger blot at de sender en SMS, når ordren er klar, hvilket kunderne bare synes er smart.

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Iden er god nok , vi har allerede en linende funktion i vores POS løsning på Sager der indleveres eller vare der bestilles , her vil kunden modtage en mail eller SMS når sag/eller bestilt  meldes klar til afhentning.

Har aldrig hørt kunder der undrede sig over at skulle afgive mobil nummer :)

/Jacob Ipsen

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

SMSGoGet:

Hej Niels,

Det er helt korrekt at det koster penge at sende SMS'erne ud. Den omkostning dækker vi. Vi ser det som en markedsføringsudgift til vores næste projekt (som jeg ikke helt kan løfte sløret for endnu :-)) 

Smart :)
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)