Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

er Adobe virkelig SÅ dyrt?? Alternativer??

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jun 13
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg sidder pt og skriver med en fra Adobe, for at finde ud af om jeg "kan"/ skal købe deres produkter. Men jo mere jeg skriver med medarbejderen og jo mere jeg læser på deres hjemmeside, jo mere sur bliver jeg og jo mere har jeg lyst til at bruge et alternativ til deres software, -hvis der da findes et?

Jeg har altid førhen arbejdet med Photoshop, Illustrator og Indesign.

Men hvis jeg som privatperson ønsker at købe det, skal jeg af med 462,50 kr om måneden eller hele 5.550 kr. om året! Skype-Crying - HVERT ENESTE, ENESTE ÅR...!!

Hvis jeg vil købe det i fremtiden som virksomhed, ja så bliver det bare endnu dyre!....

MEN hvis jeg nu underviste, ja så kunne jeg få det for sølle 151,25 kr./mdr eller 1.815 kr./ året

Øv hvor føler jeg mig bare snydt!?.... Jeg synes det er en kæmpe stor udskrivning at have i en muligvis kommende lille-bitte opstarts-iværksætter-virksomhed.

Er det mig der helt har misforstået de priser, eller er det bare hvad det koster??

HVAD GØR I ANDRE???

Venlig hilsen

Maria

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Jan 13
Indlæg ialt: 89
Fra  travelday Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har prøvet båede photoshop og illustrator i en 30 dages prøveperiode. Efterfølgende har det stadig fungeret gratis - kan være du er ligeså heldig. :)

Ejer hos http://jiblab.dk - salg og distribution af ski- & snowboardtøj.

Fra 4200
Tilmeldt 13. Jun 13
Indlæg ialt: 137
Fra  Gittes Hjemmesider Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes i hvert fald nogle open source alternativer som kan rigtig meget f.eks.
Gimp i stedet for photoshop
Inkscape i stedet for Illustrator
Scribus i stedet for publisher

Tilmeldt 2. Jun 13
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg takker for jeres svar og vil dykke lidt mere ned i det :-D

Venlig hislen Maria

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)