Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er medarbejdersignatur ikke gratis?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Aug 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har netop stiftet IVS og i den forbindelse skal vi have en medarbejdersignatur og gerne med nøglekort.

NemID står der at de tre første medarbejdersignatur er gratis, men samtidig står der angivet i deres prisliste at der er gebyr ved forsendelse af nøglekort. Jeg vil bare gerne lige høre jeres oplevelser med NemID og om I har betalt for at modtage nøglekort?


Mvh Peter

Fra Århus
Tilmeldt 15. Apr 14
Indlæg ialt: 88
Fra  Yoink Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Det kan let blive noget rod. Og hvis du ikke har en supportaftale koster det, hver gang du skal bruge hjælp, eller dvs ved hvert spørgsmål.

Vi endte med at måtte betale for 2 nøglekort, som vi aldrig har modtaget, og aldrig har haft brug for, da vi benytter en nøglefil i stedet. Vi fik en inkassovarsel, uden foregående faktura. Da jeg bad om fakturaen, stod der på fakturaen at det var for nøglekort. Men da det var nøglefiler og ikke noget fysisk kort gav det ingen mening. Jeg orkede ikke besværet. Så endte bare med at betale de 200-300 kr. Vi modtog aldrig nogle nøglekort.

Tror det er rigtigt som der står, at de tre første er gratis. Vi tilmeldte nogle med nøglefil, men det tæller vist også med som en medarbejdersignatur og koster for forsendelse af nøglekort, selvom det ikke bliver fysisk sendt eller der ikke er noget "kort".

WWW.YOINK.DK   - VI ELSKER ELEKTRONIK - anders@yoink.dk

Tilmeldt 18. Aug 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders.

Tak for svaret. Syntes også det er noget rod og står MEGET uklart på hjemmesiden.

Jeg kan se at nøglefil er betydeligt billigere end nøglekort, så det bliver nok også det vi kører med, selvom jeg egentlig ville foretrække nøglekort.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)