Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

USA uden returbillet

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Brøndby
Tilmeldt 17. Mar 10
Indlæg ialt: 275
Fra  WPS.DK Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften,

Jeg skal en tur til USA og se noget produktion, og benytter samtidig lejligheden til en lille ferie.

Jeg ønsker dog ikke at stresse rundt, så min første plan var at bestille en enkelt billet til USA og så bestille hjemrejsen fra USA når jeg ved hvornår jeg er færdig. Men syntes der står flere steder at jeg ved indrejse skal have en gyldig hjemrejse billet ? Kan det virkelig passe at jeg skal have det planlagt på forhånd ?

(Jeg forventer max turen tager 2-4 uger.)

Håber meget en af jer derude kan hjælpe :)

Rigtig god aften

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget normalt man kræver det, da ellers er der risiko for i deres øjne, at du vil blive boende der. Mener dog de også kigger på, om du har nok penge til turen og nok penge til en flybillet hjem.

Fra Brøndby
Tilmeldt 17. Mar 10
Indlæg ialt: 275
Fra  WPS.DK Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Forståeligt :)

Men jeg kunne rigtig godt tænke mig at vide det med sikkerhed før jeg køber billetten - eller om der måske er et smuthul til at undgå at købe returbilletten hjemmefra.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du bestiller da bare en billet hvor du kan ændre hjemrejsedatoen. Mange economy flex eller lign. er fleksible og kan ændres undervejs. Evt. mod gebyr.

Det er helt sikkert også en billigere løsning. To envejsbilletter kan være dyre.

Mvh Carsten

Fra Brøndby
Tilmeldt 17. Mar 10
Indlæg ialt: 275
Fra  WPS.DK Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Carsten! Det undersøger jeg lige i morgen, det lyder som planen :)

Dbh Brian

Fra London
Tilmeldt 1. Feb 15
Indlæg ialt: 164
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige præcis. 

Jeg ved personligt, at et flyselskab som Norwegian (flyver til NY, LA og FL) yder fleks-billetter, hvor du faktisk kan ændre din dato i helt op til en måned gebyrfrit (selvfølgelig skal du betale et ekstra gebyr for fleksbilletten, men efterfølgnede inden anden betaling). Dette kan jeg stærkt anbefale.

Sidst jeg rejste ind til USA var de meget strike om det ang. billetter, og op til flere betjente spurgte direkte om jeg havde returbillet. Jeg kan kun anbefale dig at have en billet hjem. :-)

Managing Director af TimothyMedia Ltd. & Salerific Ltd
Få udviklet din næste webshop billigt hos TimothyMedia.com

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal i hvert fald have returbilletten (for immigrations office skyld).

Udover det, koster enkeltbillet 2000 kr og returbillet 2005 kr (lidt overdrevet).

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)