Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få en billig (eller gratis) hjemmeside hvis du er hurtig!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Ringsted
Tilmeldt 22. Oct 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du står og mangler en hjemmeside, så har du heldet med dig! Jeg har fået rigtig meget ud af Amino de seneste par år, og nu vil jeg gerne give lidt tilbage.

Jeg har de seneste par år arbejdet med WordPress support, hvor jeg har hjulpet utallige mennesker med deres hjemmesider. Nu er tiden dog kommet til, at jeg gerne vil tilbyde komplette løsninger.

En hjemmeside fra mig inkluderer:

  • Installering af WordPress
  • Valgfrit tema fra Themeforest
  • Oprettelse af op til 10 sider
  • On-Page søgemaskineoptimering (optimering af titler, beskrivelser, billeder, linkstruktur osv.)
  • Installering af nyttige plugins (til søgemaskineoptimering, hastighed, backup ol.)
  • Fuld support før, under og efter forløbet

Her får du altså en moderne køreklar hjemmeside, som oven i købet er nem at vedligeholde vha. WordPress' brugervenlige administrationspanel. Leveringstiden er op til 3 hverdage.

Det hele får du til kun 2500,-

Jeg har lavet en test-hjemmeside, der viser lidt af, hvad jeg kan. Den kan du se her: http://zerif.martinslaugesen.dk

Jeg ved, at det for mange er vigtigt at se gode referencer, så derfor tilbyder jeg, den første der kontakter mig, hele pakken GRATIS (dog excl. tema). Og ja - der står gratis!

For at holde god ro og orden begrænser jeg tilbuddet til de 3 første der melder sig (dvs. 4 i alt). Det er for at være sikker på, at jeg kan følge med og hele tiden kan levere kvalitet.

Jeg kan kontaktes her på Amino, via kontakt-formularen på test-siden eller på skype 'martin.laugesen'.

Jeg ser frem til at høre fra jer.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)