Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kritik søges af hjemmeside for unge studerende

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 318
Fra  Stoker Invest Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er,

Jeg har i løbet af sommerferien arbejdet på en nyt design til en af mine hjemmesider. Siden handler om formidling af informationer i mellem studerende. Jeg kunne godt tænke mig feedback fra nogle førstegangs-besøgende.

- Hvor hurtigt forstås konceptet?  

- Er siden let og finde rundt i?

- Er der bugs på sidens i jeres browser?

- Er designet funktionsdygtigt? Lever det op til brugernes krav/standard?

Her er linket til forsiden: Kiggede.dk

I tilfælde af at der er nogle af jer der også vil bruge lidt ekstra tid på at se siden fra en brugers synspunkt har jeg lavet en bruger til dette formål.

Brugernavn: aminodemo

password: aminodemo

Login kan findes på: Kiggede - Login

PS. Nederst på siden er et Søge-Ikon med et link til søge-siden.

- Denne side er jeg stadig i gang med at arbejde på, så der vil ikke være noget på denne side.

Jeg håber at jeg kan få noget konstruktivt kritik så jeg kan arbejde videre med, at forbedre siden !

Jeg ønsker alle en fortsat god dag.

Mvh,

Jonathan Stoker

Find kviklån, forbrugslån, online lån med NemID og meget andet på findkviklaan.nu

Tilmeldt 8. Feb 14
Indlæg ialt: 380
Fra  Opsvinget.dk Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil du ikke sende mig en mail til info@opsvinget.dk for vi vil gerne samarbejde med dig.

Find din elevplads på Opsvinget.dk - Her er alle elevpladser samlet et sted.

Fra Århus
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 318
Fra  Stoker Invest Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Det gør jeg med det samme :)

Find kviklån, forbrugslån, online lån med NemID og meget andet på findkviklaan.nu

Tilmeldt 29. Jan 15
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Det spørgsmål som jeg sidder med efter at have besøgt din side er, hvordan skiller du dig ud fra mængden? hvad gør lige præcis din side unik og attraktiv for studerende at benytte? :)

Derudover skal du nok overveje at koble dig op på hele uni-login basen, det gør det måske mere relevant for studerende og skoler, især hvis det skal være en betalingstjeneste :) 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonathan 

Ganske gennemarbejdet platform du har fået stablet på benene. Der kommer helt sikkert en masse rettelser når du får noget eksternt user experience ind på sitet.

Jeg forstår udmærket konceptet, hvilket indrømmet skyldes der allerede findes lignende muligheder bla. igennem studieportalen mm. Hvordan adskiller Kiggede.dk fra de nuværende løsninger inden studiehjælp?

Fra Århus
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 318
Fra  Stoker Invest Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

andersweb:

Det spørgsmål som jeg sidder med efter at have besøgt din side er, hvordan skiller du dig ud fra mængden? hvad gør lige præcis din side unik og attraktiv for studerende at benytte? :)

Derudover skal du nok overveje at koble dig op på hele uni-login basen, det gør det måske mere relevant for studerende og skoler, især hvis det skal være en betalingstjeneste :) 

Helt sikkert! Lækkert med noget at gå i krig med.

- I forhold til uni-login, så tak for idéen! Det passer ikke helt til det billede jeg har af det endelige koncept af kiggede, men da klart noget jeg vil have med i mine overvejelser til fremtiden.

Simon: 

Mange tak! Er helt enig i at der vil komme en masse rettelser når brugere begynder at tilføje indhold / benytte siden.

Siden Andersweb skrev har jeg gået med nogle tanker i forhold til hvordan jeg vil differentiere siden fra de andres, men desværre ikke noget konkret jeg kan fortælle om endnu.

Mange tak for jeres svar og jeres tid! 

Mvh,

Jonathan Stoker

Find kviklån, forbrugslån, online lån med NemID og meget andet på findkviklaan.nu

Fra Næstved
Tilmeldt 28. Jul 15
Indlæg ialt: 8
Fra  Jakob Spodsberg Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonathan

Jeg vil bare starte med at sige, super fed side. Da jeg skulle klikke på "login" opdagede jeg, at den laver "en ring i vandet - effekten" super fedt!

Jonathan Stoker:
- Hvor hurtigt forstås konceptet?  

Det fremgår ret hurtigt at i ønsker at lave et forum for og med studerende.

Jonathan Stoker:
- Er der bugs på sidens i jeres browser?

Jeg finder umiddelbart ingen fejl eller mangler, dog en smule bedre forklaring af fx. "DB"

Du må også have en god dag.

Mvh Jakob Spodsberg

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2490
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Ser godt ud...

Under statistik.... "I Danmark bor personer fra mere end 200 lande. Den stoerste gruppe har igennem mange aar vaeret personer ...."

Hvad er der galt med æ,ø og å?

Fra Århus
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 318
Fra  Stoker Invest Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Fru Hartmann:
Hvad er der galt med æ,ø og å?

Super fedt ! Det får jeg rettet med det samme.

- Jeg havde glemt og stoppe alle erstatninger i forbindelse med den måde hvorpå siden laver URL's til nye sider.

Mvh,

Jonathan Stoker

Find kviklån, forbrugslån, online lån med NemID og meget andet på findkviklaan.nu

Fra Århus
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 318
Fra  Stoker Invest Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jakob Spodsberg:

Hej Jonathan

Jeg vil bare starte med at sige, super fed side. Da jeg skulle klikke på "login" opdagede jeg, at den laver "en ring i vandet - effekten" super fedt!

Jonathan Stoker:
- Hvor hurtigt forstås konceptet?  

Det fremgår ret hurtigt at i ønsker at lave et forum for og med studerende.

Jonathan Stoker:
- Er der bugs på sidens i jeres browser?

Jeg finder umiddelbart ingen fejl eller mangler, dog en smule bedre forklaring af fx. "DB"

Du må også have en god dag.

Mvh Jakob Spodsberg

Mange tak for din tid! 

Jeg er glad for din beskrivelse og vil helt sikkert tænke over en måde hvorpå jeg hurtigst muligt kan give brugerne en forståelse af "DB".

Mvh,

Jonathan Stoker

Find kviklån, forbrugslån, online lån med NemID og meget andet på findkviklaan.nu

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)