Hey. glæder mig til at læse alle jeres svar. |
Hej Luxis,
Vi var sidste år på jagt efter et system, der kunne organisere vores samarbejdspartnere og kunder således, at vi let og enkelt kunne slå dem op. Derudover skulle vi have en let og enkel måde at organisere vores projekter og opgaver på. Dem jeg umiddelbart fandt bedst udfra en rimelig hurtig analyse på internettet var insightly og podio. Vi valgte dog Insightly, da det ved første øjenkast virkede så utrolig simpelt. Vi sidder pt. en håndfuld på systemet, hvilket også afspejler valget af systemet. Havde vi været en større organisation med andet end webopgaver, havde vi med stor sandsynlighed valgt et andet.
Program: Insightly CRM
Pros: Utrolig simpelt, enkelt, effektivt og dækker præcist det vi skal bruge. Billigt i drift.
Cons: Ikke så mange "udvidelsesmetoder", vi kan ikke tilkoble yderligere plugins. Generelt tror jeg ikke, at man skal være flere end vi er, for at skulle på et andet system.
Jeg vil derfor anbefale Insightly såfremt du er en mindre flok der skal organisere mennesker, skabe struktur, styre projekterne og give opgaver til hinanden. Vi kigger pt. så så småt på Podio - der virker utrolig godt også.